תלונות בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
"חברת הסלולר ניפחה חוב בהוצל"פ ל-25,000 ש' על קו ללא שימוש"
גולשים רבים שלחו תגובות לאתר "גלובס" עם סיפורים על דורסנות חברות הסלולר בעקבות פרסום טורו של דרור פויר בסופ"ש ■ היכנסו וקראו על הצרכן שדיבר 0 דקות וחויב ב-650 ש', על חברת התקשורת ש"קיבעה" את שער הדולר כרצונה ועוד
  
 
עלייה של 16% בתלונות על אלימות נגד נשים ב-2010
בינואר 2011, לאחר הרשעתו של הנשיא לשעבר משה קצב, נרשם גידול של 16% במספר הפניות על אלימות, תקיפה והטרדה מינית, לעומת מספר התלונות ב-2009
  
 
משרד התקשורת יפסיק לטפל בתלונות שהגיעו עד 2010
זאת על רקע מחסור בכוח-אדם ■ במשרד הוחלט להפנות את המשאבים הקיימים לטיפול בתלונות חדשות יותר שהתקבלו מתחילת 2011, אך מדגישים כי התלונות הישנות לא יימחקו
  
 
פגם במוצר ואיחור באספקה: על מה מתלוננים צרכנים בענף הריהוט?
ממערכת ספות שהגיעה בצבע לא נכון ועד ארון שלא הגיע בזמן - אחרי ענף התקשורת ובמקום טוב לצד ענף התיירות, ענף הריהוט מייצר שורה ארוכה של צרכנים ממורמרים
  
 
שוב בכותרות: זינוק של 37% בתלונות נגד חברות הסלולר
בוועדה לפניות הציבור נערך דיון מיוחד בעקבות ריבוי תלונות שהצטברו נגד חברות הסלולר ■ נציגי אורנג' סירבו למסור פרטים על זמני ההמתנה אך הודו: "הזמנים כיום גבוהים מבעבר"
  
 
תלונה: כלל בריאות חייבה לקוח על פוליסות שלא רכש
הלקוח טען כי לא קיבל העתקים מהפוליסה שרכש ולא מאלה שהתווספו אליה ■ בא-כוחה של החברה טען לאי-הבנה
  
 
סוכן המכירות הבטיח לכם חבילת סלולר זולה ולא קיים? אתם לא לבד
בדיקת "גלובס": קנסות יציאה שלא נפרעו וחשבוניות גבוהות מהמובטח - סוכני המכירות של חברות הסלולר מגיעים אל בתי לקוחות ומפתים אותם לחתום על חוזים המתגלים כמופרכים
  
 
בנק ישראל: 25% מהתלונות על בנקים היו מוצדקות ב-2010
שני הבנקים הגדולים, לאומי ופועלים, מקבלים מבנק ישראל ציון "טוב", דיסקונט מקבל "תקין", מזרחי טפחות "טעון שיפור" ואילו הבינלאומי בתחתית עם "טעון שיפור ניכר"
  
 
וינשטיין: ועדה תגבש הצעה להקמת נציבות תלונות על הפרקליטות
הוועדה הפנימית שמינה היועמ"ש אמורה להגיש לו את המלצותיה עד 15 במאי, ולאחר מכן יצטרך וינשטיין לקבל החלטה בעניין ■ בראש הוועדה תעמוד המשנה ליועמ"ש, אורית קורן
  
 
2 מכל 3 תלונות צרכנים ל"אמון הציבור" - על חברות תקשורת
סיכום 2010 של "אמון הציבור" מאשר: חברות הסלולר, הכבלים, הלוויין, האינטרנט והטלפון ממשיכות לקשור את הצרכנים בהסכמים כובלים ולהבטיח הבטחות מבלי לקיים
  
 
כיצד מתמודדות חברות עם תלונות של לקוחות ברשת?
הפורומים באינטרנט הפכו לערוץ שימושי במיוחד עבור לקוחות שנפגעו מחברות מסחריות, ואלה מעסיקות נציגי שירות שמיירטים את התלונות ומנסים למזער נזקים תדמיתיים
  
 
מה מציק לכם? זינוק של 60% בתלונות נגד HOT ו-yes
חיובים לא מוצדקים, שירות מאכזב, תוכן לא ראוי והורדת ערוצים: שורה של נושאים הטרידה השנה את מנויי HOT ו-yes - כך עולה מסיכום מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2010
  
 
המועצה לצרכנות: עלייה של 81% בתלונות על האינטרנט של HOT
הסיכום השנתי של המועצה לצרכנות מראה כי חברות הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה ממשיכות להכעיס את הצרכנים ■ 73% מתיקי התלונה שנפתחו במועצה נמצאו מוצדקים
  
 
צופים ובוכים: זינוק של 50% במספר התלונות נגד HOT ו-yes
מועצת הכבלים והלוויין מדווחת על כ-3,000 פניות צרכנים שהתקבלו אצלה מתחילת 2010 ■ הסיבות מגוונות - החל מקפיצות בווליום ועד שירות לקוי, חיובים לא הוגנים וקשיי התנתקות
  
 
בנק ישראל: 26.6% מהתלונות על הבנקים ב-2009 נמצאו מוצדקות
שיעור התלונות המוצדקות הגבוה ביותר מסך התלונות שנקבעה בהן עמדה נמצא בבנק הבינלאומי ובבנק מזרחי-טפחות (כ-33%), ואילו שיעור התלונות המוצדקות הנמוך ביותר נמצא בבנק לאומי (כ-17%)
  
 
המועצה לצרכנות: גידול של 215% בתלונות על חברות הסלולר
כך עולה מדו"ח התלונות לשנת 2009 של המועצה ■ בראש מצעד התלונות - תחום התקשורת ■ בולטות לרעה: פלאפון, נטוויז'ן ו-HOT ■ עיקר התלונות הן על קשיים בהתנתקות, על הטעיות ועל פערים בין הבטחות למציאות
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988