תלמה בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
פאנטה / צילום: יחצ
מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש אוגוסט: פאנטה שוב בראש
המפרסמים בדיגיטל ממשיכים לנסות ליצור תוכן אמיתי ולא להיצמד לפרסומות הקלאסיות מהטלוויזיה
  
 
אסי עזר ארז טל האח הגדול 2013 / צילום: יחצ
רנואר תשקיע כמיליון שקל בתצוגת אופנה בגמר "האח הגדול"
פרסומת למותג ברנפלקס של תלמה תשודר ב"ברייק הזהב" רגע לפני ההכרזה על הזוכה ■ עפ"י הערכות, תלמה קנתה את הברייק ב-350 אלף שקל
  
 
קורנפלקס תלמה / צילום: יחצ
סיכום 2014: מכירות דגני הבוקר צנחו, והמחירים נשחקו
מכירות דגני הבוקר ירדו אשתקד ב-9.6% והסתכמו ב-619.6 מיליון שקל ■ השחקניות הבולטות בשוק, יוניליוור-תלמה ואסם-נסטלה, רשמו ירידה במכירות
  
 
דגני בוקר  קורנפלקס / צלם: תמר מצפי
נדחתה תביעה ייצוגית נגד אסם ויוניליוור בגין משקל דגני הבוקר
בתביעה, שאושרה כייצוגית, התובעים הלינו על כך שדגני תלמה של יוניליוור ודגני נסטלה של אסם אינם ארוזים במשקלים אחידים ■ ביהמ"ש: לא ניתן להצביע על כך שנגרם נזק כלשהו לצרכנים
  
 
דפני ליף / צלם: שלומי יוסף
דפני ליף: להחרים קורנפלקס תלמה; "חונקים אותנו כלכלית"
ליף ל"גלובס": "לפני כמה חודשים לפיד זרק אצבע מאשימה בדיוק לכיוון החבר'ה שעברו לברלין, שבעצם צודקים. צריך לשאול אותו למה הוא החליף פתאום דעה"
  
 
נשנושי ברנפלקס  / צלם: יחצ
דירוג הפרסומות הנצפות ביו-טיוב: קמפיין ברנפלקס תלמה בראש
"גלובס" משיק דירוג ישראלי של הפרסומות המובילות באתר הווידיאו הפופולרי ■ משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי אחראי ל-3 מ-5 הפרסומות המובילות בדירוג
  
 
מכירות דגני הבוקר צנחו ב-7.8% מתחילת השנה
הירידה נרשמה בקרב 6 החברות המחזיקות יחד ב-95.6% מהשוק ■ היחידים שעלו במכירות הם "קורנפלקס אלופים" ו"ברנפלקס" של תלמה
  
 
אוכלים קורנפלקס? ברנפלקס תלמה התייקר ב-11.9% ב-2013
מי אחראי לעליית המחיר בשוק דגני הבוקר, ולמה הצרכן לא מגיב? ■ יוניליוור, המחזיקה בכל מותגי תלמה, היא מונופול שמחזיק בנתח שוק כספי של 59.2%
  
 
לידיעת ההורים: דגני הבוקר שאתם נותנים לילדים לא ממש מזינים
דגני הבוקר הפופולריים מכילים הרבה יותר מדי סוכר, פחות מדי סיבים תזונתיים ואפילו מלח ■ "גלובס" בדק מה מכילים המוצרים הפופולריים על המדף
  
 
התמרונים של מנכ"לית יוניליוור בעידן המחאה החברתית
ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור הטרייה, מהנשים הבודדות בתעשייה, מנסה לתמרן בין הצרכנים לבין בעלי המניות: "כמנכ"לית אני לא תמיד פופולרית. אם אני צריכה להיות חזקה, קשוחה והחלטית, אני עושה את זה"
  
 
הפרסומת הכי מוצלחת בקולנוע: קמפיין תלמה ל"קורנפלקס של אלופים"
המדד החדש של מגזין "פירמה" ורשת סינמה סיטי, באמצעות חברת המחקר TRI, בוחן מדי חודש את כוחו של הפרסום בקולנוע
  
 
סקר הפרסומות: ביטוח 9 מיליון - הכי אהובה, בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של הפרסומת של בזק גבוהים ב-40% מהממוצע
  
 
ריקי כהן בכותרות: הפרסומת של הוט - הכי זכורה ואהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למיני כריות של תלמה, שזכתה לביקורת וירדה מהאוויר - במקום האחרון בדירוג הפרסומות האהובות
  
 
תוסר הפרסומת של "כריות" תלמה: הציגה ילד כאובייקט מיני
הרשות השנייה הורתה להסיר פרסומת של באומן-בר-ריבנאי בשל רמיזות מיניות כלפי ילדים ■ הילד בפרסומת אומר: "למה נשים מתות עליי? כי אני מפוצץ בקרם"
  
 
חזית מול קלוג'ס: יוניליוור במבצעים על חטיפי הדגנים
זאת על רקע השקת חטיפי קלוג'ס בישראל, שיופצו ע"י שסטוביץ ■ יוניליוור: מדובר במבצעי תחילת השנה
  
 
2012: קורנפלקס תלמה נסק, דליפקאן ופיטנס צנחו
עפ"י נילסן, שוק דגני הבוקר הסתכם ב-2012 ב-743.9 מיליון שקל ■ מכירות פיטנס צנחו בשל המחיר הגבוה, ומכירות דליפקאן ירדו על רקע תלונות צרכנים ברשת
  
 

<    123456    >

   נמצאו 84 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988