מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "תעשיית השיווק הפרסום נמצאת באחת משעותיה הקשות, ולכן נחכה עד יעבור זעם"
תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, מתפעלת מהקאמבק המפואר של ליווי'ס, שחזר להוביל אחרי שני עשורים של דשדוש מדאיג
מליס, שמכהן כמנכ"ל תנובה, נמק את פרישתו בכך שתפקידו בתנובה "אינו מותיר בידיו זמן בעת הזאת" • לתפקיד יו"ר האיגוד הזמני ייכנס רונן בר-שלום, מנכ"ל כתר פלסטיק ישראל
דאגה בתעשייה על רקע האיסור של מנכ"ל פובליסיס העולמית על החברות בקבוצה להשתתף בתחרויות ■ הגישו 100 עבודות לתחרות קקטוס הזהב האחרונה
בכירים ובכירות במשק משתפים ומספרים על היציאה שלהם מעבדות לחירות, מסבירים מה משמעות המונח עבורם וכיצד החוויה והסיפור האישי עיצבו ושינו את חייהם ■ כתבה רביעית בסדרה
ברקת נבחרה בזכות השינוי שהביאה אל הפועל באר-שבע, שהוביל לזכייית הקבוצה באליפות המדינה בכדורגל לראשונה מזה 40 שנה
תמי מוזס-בורוביץ' ונדב פלטי, ראשי חברת דורי מדיה, אירחו אמש את תחרות חצי הגמר של טקס פרסי האמי הבינלאומי
ועידת הנדל"ן של "גלובס", שננעלה אתמול, סיפקה מופע האשמות רב-כיווני של פוליטיקאים, כמו אורי אריאל שיצא נגד משה כחלון ויצחק הרצוג שיצא נגד בנימין נתניהו ■ מי עוד היה שם, במינגלינג או על הבמה?
תלמה בירו במכתב למנכ"ל הרשות השנייה: "הדעת אינה סובלת שדווקא בעת הזאת, כשהערוץ סוף סוף מתחיל לעמוד על רגלים יציבות כלכלית, לא יימצא פתרון ישים ומקובל להמשך פעילותו של הערוץ, והוא, חלילה, יוחשך"
זאת בעיקר בשל ההערכה כי המפרסמים אינם פנויים לאירועים וטקסים בשלב זה
תלמה בירו, הגברת הראשונה של השיווק הישראלי, בראיון ל"פירמה": "אבי היה ממקימי בנק דיסקונט, ואם הוא היה יודע שהיום מעניקים שם פיצויי פרישה בסכומים דמיוניים - גם לאנשים כמו ריקי בכר - הוא היה מתהפך בקברו"
תמונות משפחה, מזכרות מהעבר או חפצים שימושיים - מנהלי שיווק מציגים 3 פריטים שלא יוצאים מטווח הראייה שלהם
כולם מחפשים את המהלך השיווקי שיותיר את הצרכנים והמתחרים פעורי פה ■ חברי איגוד השיווק מסמנים את המהלכים הבינלאומיים שעשו עבורם את ההבדל
האתר החדש יעלה לדיון נושאים שיווקיים רלוונטיים, יארח כותבים בכירים בעולם השיווק בארץ ובעולם ויעדכן באופן רציף על כנסים, מפגשים, ימי עיון וסדנאות
אייל מליס, היו"ר החדש, באיגרת לחברי האיגוד: "נמשיך ונחזק את מקצועות השיווק כמקצועות המובילים בעולם הניהול העסקי, ונוביל את השיח השיווקי במשק"
למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%
ג'ינסליוויסמדד המותגים 2019רשתות אופנה