תעמולת בחירות בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
"לא רחוק היום שסלבריטי עם כריזמה וקמפיינרים טובים יהיה ראש הממשלה"
כמו בבחירות, גם בכנס בנושא שיווק פוליטי של GCS לא נרשמו מנצחים של ממש ; ראובן אדלר (קדימה): "נושא הגושים לא נלקח מספיק בחשבון" ; רוני רימון (ליכוד): "קמפיין קדימה הצליח רק לעשות קניבליזציה של השמאל"
  
 
רפי ברזילי, מיועצי הקמפיין של ליברמן: "כשיש מותג מנצח - השיווק נעשה קל יותר"
את ליברמן לא היה צורך להמציא אלא רק להפיץ - כך לפי רפי ברזילי, האיש מאחורי הסיסמה "בלי נאמנות אין אזרחות" ; על קמפיין ההפחדה שיצר הוא אומר: "המציאות היא קיצונית ומפחידה, איווט רק שם עליה את האצבע"
  
 
אבי דגני
אבי דגני
למה לארי שביט מותר, ולי לא?
מי קבע שסקרים משפיעים יותר מאשר פרשנות פוליטית חריפה שמפורסמת במדיה
הסוקרים מנועים על פי החוק מפרסום סקרי בחירות חדשים, בעוד שעל הפרשנים הפוליטיים לא הוטל כל איסור ויש להם חירות בלתי מוגבלת להמשיך ל...המשך
  
 
אליאב אללוף, מנהל פרוייקט הרשת העסקית בגלובס
אליאב אללוף
האישה השנייה שהפילה את ביבי
זו הסיסמה המומלצת לציפי. לביבי אציע "ישראל חזקה", וליברמן לא צריך עצות ממני
העובדה שפחות מ-48 שעות לפני פתיחת הקלפיות, רבע מהציבור בישראל עודו מתלבט מוכיחה שמישהו לא עשה את העבודה. המישהו הזה הם אנשי השיווק...המשך
  
 
שר התקשורת אריאל אטיאס יככב בתעמולה של ש"ס לקראת הבחירות לכנסת
בש"ס מאשרים כי תוכניתם היא להציג את הישגי אטיאס בהפיכת משרד התקשורת לבעל אוריינטציה צרכנית ביסודה, זאת בניגוד לעבר שבו המשרד היה מונחה על-ידי כלכלנים
  
 
קמפיין הבחירות של מרצ נפתח: "הליברמניזם מסוכן מכהניזם. זה הפך להיות כמו היידר באירופה"
גם יו"ר מרצ, חיים אורון, התייחס לליברמן ואמר כי "אנחנו מודאגים מהחזרת הכהניזם על-ידי ליברמן. זו לא תופעה שולית, ואי-אפשר להגזים בחשיבותה"
  
 
twisted תוביל את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה באינטרנט
תקציב הקמפיין ברשת יעמוד על 2 מיליון שקל ; אלון מוליאן, מייסד ומנכ"ל משותף ב-twisted, יצטרף לצוות היועצים של המפלגה הכולל את שלום קיטל, מורדי עמר וליאור רוטברט
  
 
גיא טולדנו מונה למנהל קמפיין הבחירות של מפלגת מרצ ותנועת השמאל החדשה
נסים דואק יהיה אחראי על מערך התקשורת של הקמפיין ; דרור שטרנשוס מונה ליועץ מיוחד לקמפיין ; ערן ארדן ינהל את קמפיין האינטרנט ; הסוקרת דליה שיינדלין תנהל את המחקר ; מלי כהן-ברייר מונתה לדוברת מפלגת מרצ
  
 
ד"ר אורית גלילי-צוקר מונתה ליועצת אסטרטגית לקמפיין הבחירות של מפלגת העבודה
במסגרת תפקידה תייעץ ד"ר גלילי-צוקר למנהל הקמפיין, שלום קיטל, ליו"ר המפלגה, אהוד ברק, ולראש מטה ההסברה, ח"כ אופיר פינס ; במקביל תפעל צוקר עם הצוותים התקשורתיים המקצועיים של הקמפיין
  
 
קמפיין הבחירות: ארד ואדלר עם קדימה, אקוניס ורימון עם ביבי, מורדי עמר עם ברק
מקאן-אריקסון זכה במכרז לקניית שטחי המדיה של הליכוד בהיקף של 4 מיליון שקל ; הסנונית הראשונה של קמפיין קדימה עלתה היום לאוויר באמצעות אדלר-חומסקי, תחת הסיסמה: "ציפי לבני - מה שטוב למדינה"
  
 
נשיא לשכת רוה"ח קורא למפלגות לנהל קמפיין בחירות חסכוני
ראובן שיף: "אין לנו 2 מיליארד שקל עודפים למימון קמפיין בחירות בזבזני, עם פרסומות טלוויזיוניות זחוחות-דעת, ג'ינגלים עליזים ותמונות ענק תחת כל עץ רענן"
  
 

<    123456789101112   

   נמצאו 187 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988