תעשיית הרכב בצל הקורונה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
 קאיה פיקנטו - 4,300   / צילום: יח"צ

שוק הרכב הישראלי נכנס לקורונה עם שכבה של שומן עסקי. האם זה יספיק עד סוף 2020?

כ-21 אלף מסירות רכב בחודש יוני מצביעות על התאוששות בענף, אחרי הרבעון האבוד של הסגר • ספק אם המגמה תימשך לאורך זמן, במידה שלא יינקטו צעדים כמו מתן הנחות בגובה 15%–20%, בדומה לאלה שמוענקות על רכבי ליסינג • כתבה חמישית ואחרונה בסדרה

דובי בן גדליהו 17.07.2020
מונית של WeRide. הסינים משקיעים בתחום הרכב האוטונומי  / צילום: יח"צ

בעשור הקרוב לא תוכלו להיפרד מרישיון הנהיגה: חלום הרכב האוטונומי הולך ומתרחק

היום שבו נוכל להיפרד מההגה ומהדוושות בזמן הנהיגה ממשיך להתרחק • הרגולטורים בעולם מוטרדים מהאחריות המשפטית וחברות הרכב מקצצות את ההשקעה בפיתוח, בין השאר בעקבות הקורונה • כתבה רביעית בסדרה 

דובי בן גדליהו 16.07.2020
כביש שהפך לשביל אופניים בפריז / צילום: Lafargue Raphael, רויטרס

פספסנו את הרכבת? המדינה צריכה להשקיע בתחבורה ציבורית דווקא בימי הקורונה

משרד התחבורה ניסה לשכנע את הישראלים לוותר על הרכב הפרטי, אך הריחוק החברתי שיבש בצורה דרמטית את פעילות האוטובוסים והרכבות • פרופ’ קרל מרטנס מהטכניון: "תחבורה ציבורית טובה היא חובה. הקורונה לא משנה את זה" • כתבה שלישית בסדרה

שני אשכנזי 15.07.2020
חנות של טסלה בצרפת / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

טסלה התנתקה מהמציאות ושווה פי 6 ממרצדס, מה זה אומר על שוק הרכב החשמלי?

שלושה עשורים של אקטיביזם סביבתי התגמדו בהשוואה להצלחה של טסלה, שזינקה בשנה האחרונה ב-600% מעל לשווי של 320 מיליארד דולר שנרשם אמש בשיא • מה אפשר ללמוד מההתנהלות של אלון מאסק, ואילו השפעות סותרות יש למשבר הקורונה על הרכב החשמלי • כתבה שנייה בסדרה

דובי בן גדליהו 14.07.2020
פיג’ו e–208 / צילום: יח"צ

הקורונה, החדשות הטובות של ענף הרכב וההזדמנות שישראל עומדת לפספס

הסגר הוביל לצניחה של עשרות אחוזים בזיהום והנתון הזה מתמרץ מדינות רבות לתמוך ברכבים ירוקים • האוצר יעדכן בחודש הבא את מדיניות המס, אבל ההיסטוריה מוכיחה שנמשיך כנראה לשלם מס של 38 אלף שקל בממוצע על כל רכב חדש • כתבה ראשונה בסדרה

דובי בן גדליהו 13.07.2020
צרו איתנו קשר *5988