תפוצה

כתבות אחרונות

 
בועז ביסמוט / צילום: אלון רון

מתחת לרדאר הקורונה, "ישראל היום" צמצם את התפוצה

מספר העותקים של החינמון המופצים במהלך השבוע ירד מ-250 אלף ביום ל-170 אלף • המשבר גבה מחיר כלכלי כבד בעסקי ההימורים של משפחת אדלסון • בימים האחרונים העלה ישראל היום קמפיין חדש בטלוויזיה, לאחר תקופה ארוכה

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2020

ביום שנזדקק ליהודים בארה"ב

עם הסרת הקמפיין להחזרת "יורדים" - בואו ונברר שוב את יחסינו המורכבים עם הקהילה

נחמן שי 06.12.2011

הערכה: "ישראל היום" ירד ל-15 אלף עותקים בתפוצה למנויים

עד להפסקת ההפצה החינמית הופצו כ-100 אלף עותקים לבתי המנויים ■ "ישראל היום": "התפוצה הביתית עומדת על עשרות אלפים"

רועי ברק 17.11.2011

"ישראל היום" הוריד חזרה את התפוצה בעשרות אלפי עותקים

בעיתון טוענים כי אין קשר לסקר TGI, הבוחן בין היתר חשיפה לעיתונות, וכי העלאת התפוצה של "ישראל היום" בימי חול היתה מהלך קידומי נקודתי שהסתיים

לי-אור אברבך 17.08.2010

סקרים מתפוגגים

המדיה מתקדמת, אך שיטות המדידה נוצרו מאחור. האם זה סוף הסקרים דוגמת TGI?

שמחה סיגן 31.12.2009

גם "מעריב" מתכונן ל-TGI: מחלק חינם את העיתון במיקומים מרכזיים

מדובר במהלך דומה למהלך של "דה מרקר", שהחל לצרף את המוסף לחינמון "ישראל היום" במטרה להגדיל את החשיפה לקראת סקר TGI

‎‎יעל גאוני‏ 26.11.2008
צרו איתנו קשר *5988