תקציב מדיה בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
לוגו אדידס / צילום: רויטרס
TMF זכתה בתקציב המדיה של אדידס בהיקף 6 מיליון שקל
על התקציב התמודדו בין היתר גם זניט, שהחזיקה בתקציב עד עתה; מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי; ויוניברסל מקאן דיגיטל
  
 
אורנג / צילום: תמר מצפי יחצ
תקציב המדיה של חברת פרטנר עובר לזניט מדיה
התקציב נוהל בשנים האחרונות באמצעות חברת המדיה יוניון וקודם לכן בגלגולה הקודם כחברת יונייטד
  
 
אאודי A4 2 TFSI/ צילום: יחצ
תקציבי רכש המדיה של אאודי וסקודה עוברים לזניט מדיה
העברת התקציבים היא צעד לא שגרתי, שכן היא מרכזת מספר רב של מותגי רכב בטיפולה של זניט
  
 
ניסאן אלמרה / צילום: יחצ
תקציב המדיה הדיגיטלית של קבוצת קרסו יטופל ביוניון
עפ"י הערכות, תקציב הדיגיטל של קבוצת קרסו יעמוד על כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
אאודי / צילום: יחצ
צ'מפיון מוטורס עשויה להעביר את תקציב המדיה לזניט
משרדי הפרסום של הקבוצה רוכשים כיום מדיה באמצעות יוניברסל ויוניון ■ זכיינית ערוץ 2 קשת הודיעה באחרונה כי מעברים מסוג זה יגררו העלאת מחיר משמעותית
  
 
צביקה ליבליך/ צילום: ינאי יחיאל
קשת תגבה מחירי מחירון ממפרסמים שיעברו חברת מדיה
מפרסמים ללא הסכמים שנתיים, שיבחרו בכל זאת לעבור לחברת מדיה אחרת, עלולים לספוג עליית מחיר של עשרות אחוזים ■ קשת מבצעת את המהלך על רקע מלחמות המדיה שגררו למטה את מחירי הפרסום בטלוויזיה
  
 
גיל סמסונוב חנן גליקמן ויגאל שמיר/ צילום: אופיר אייב
חיזוק לפובליסיס: זניט תרכוש מדיה עבור גליקמן
בשוק מעריכים כי מדובר בחיזוק לקבוצת פובליסיס בהיקף של כ-30-40 מיליון שקל, אך הפער מול יוניברסל מקאן עדיין גדול
  
 
אדוויל וצנטרום של ניאופרם / צילומים: יחצ
תקציב המדיה של ניאופרם עשוי לעבור ליוניברסל מקאן
התקציב מטופל כיום בקבוצת זניט מדיה ■ היקף הפרסום השנתי של ניאופרם עומד על כ-6 מיליון שקל, המופנים בעיקר למותגים אדוויל וצנטרום
  
 
וולטרן ואוטריוין / צילום: יחצ
זניט לזכייניות הטלוויזיה: אל תשדרו קמפיין של נוברטיס
חברת התרופות התכוונה להעלות קמפיין באמצעות יוניברסל מקאן, וזאת למרות טענת זניט כי היא קשורה איתה בחוזה עד 2017 ■ תקציב המדיה של נוברטיס: כ-12 מיליון שקל
  
 
קנזו / צילום: יחצ
תקציב המדיה של אלפא קוסמטיקס עובר למדיה קום
היקף התקציב, שטופל בשנים האחרונות ע"י זניט מדיה, עומד על 10 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
שוקולד נוטלה   שוקולד פררו / צילום : יחצ
אומניקום תטפל בתקציב המדיה של מותגי פררו רושה
תקציב המדיה הכולל של המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה מוערך בכ-18 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
עמינח / צילום: יחצ
לאחר מכרז: תקציב המדיה של עמינח נשאר ביוניברסל מקאן
קבוצת עמינח פרסמה ב-2014 בהיקף של 22 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
עמינח / צילום: יחצ
יוניון, מדיה קום ויוניברסל יתמודדו על רכש המדיה של עמינח
באחרונה החליטה עמינח להיפרד ממשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ולעבוד באופן עצמאי ללא משרד פרסום
  
 
לוגו פרוקטר אנד גמבל / צילום: יחצ
מדיה קום זכתה בתקציב המדיה של פרוקטר&גמבל
במכרז, שכולל את הרכישה והתכנון, התמודדה גם חברת סטארקום ■ אשתקד עמד תקציב פרוקטר&גמבל על 75 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
רון בר און / צילום: יחצ
מדיה קום תרכוש את המדיה עבור משרד הפרסום The Box
ההחלטה על ההתקשרות החדשה באה בהמשך לשינויים פרסונאליים בצמרת המשרד במסגרתם הוחלף המנכ"ל שי גורן בבועז פסקו
  
 
מנטוס / צילום: יחצ
יוניברסל מקאן ומדיה קום במכרז על נתח מליימן שליסל
החברה עורכת מכרז על תקציבי המדיה של מנטוס וטופיפי ■ על-פי הערכות, היקף שני המותגים יחד עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה
  
 

   1234    >

   נמצאו 62 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988