תקציב פרסום בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
תלמידי בית הספר אורט רמת יוסף בבת ים / צילום: כפיר זיו
אורט הציעה למשרדים בינוניים להתמודד על תקציב הפרסום שלה
עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת ע"י משרדי פרסום קטנים, האחרון שבהם הוא אקספרט ■ היקף התקציב נאמד ב-3 מיליון שקל 
  
 
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
הדיה תנהל את מערך הפרסום ברכבת ישראל בשנתיים הקרובות
תשקיע כ-5 מיליון שקל בפלטפורמות פרסומיות ■ סכום זה כולל את דמי הזיכיון
  
 
מזגני טורנדו
תקציב טורנדו בהיקף 15 מיליון שקל עובר למקאן ת"א
בעלי קבוצת טורנדו: באומן משרד מצוין, אך אחרי 5 שנים הגיע הזמן להתרענן
  
 
קניון עזריאלי / צילום: אסף לב
תקציב קבוצת עזריאלי צפוי לעבור מפובליסיס לליאו ברנט
תקציב הפרסום של עזריאלי, שהיקפו מעל 10 מיליון שקל, נחשב לתקציב עוגן בפובליסיס ■ לדברי בכירים, הדבר מבשר על צמצום עתידי של משרדי פובליסיס מארבעה לשלושה
  
 
עיריית תל אביב
תקציבי הפרסום של עיריית ת"א ונת"ע צפויים לצאת למכרז
תקציב הפרסום של עיריית ת"א מטופל במקאן, ותקציב נת"ע מטופל במקאן וואלי
  
 
קקל / צילום: יחצ
תקציב הפרסום של קק"ל יוצא למכרז
במכרז יהווה מרכיב האיכות 60% מהניקוד המשוקלל, וההצעה המסחרית תקבל 40%
  
 
אברהם פרחי, מנכ"ל שפ"מ (משמאל), ואלדד קובלנץ, מנכ"ל התאגיד / צילומים: איל יצהר, תמר מצפי
שפ"מ תעתור לביהמ"ש נגד מכרז הפרסום של תאגיד השידור
חברת הפרסום יוצאת נגד העובדה שתנאי המכרז אינם שוללים מראש השתתפות של מפרסם, דבר העשוי ליצור ניגוד עניינים, ותבקש צו מניעה נגד קיומו במתכונת הנוכחית
  
 
סניף טיב טעם / צילום: תמר מצפי
מנכ"ל טיב טעם: מקאן מחוץ למכרז הפרסום שלנו
למרות שמשרדי הפרסום LEAD ומנצ' הודיעו רשמית על פרישה ממכרז הפרסום של טיב טעם, אומר עדי כהן: המכרז פתוח בפני כולם, מי שמעוניין יכול להשתתף
  
 
פיאט/ צילום: יחצ
בורודה-קפלן מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של סמל"ת
גם אדלר-חומסקי, השותף בבורודה-קפלן, מתמודד במכרז, ומולם מתמודד y&r ישראל
  
 
סניף טיב טעם / צילום: תמר מצפי
LEAD פורש מההתמודדות על תקציב הפרסום של טיב טעם
במכרז נותרו מקאן ת"א וגליקמן-שמיר-סמסונוב, שיידרשו להציג מצגות קריאייטיב, אסטרטגיה ומיתוג
  
 
סניף טיב טעם / צילום: תמר מצפי
רשת טיב טעם מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז
המתמודדים: מקאן ת"א, LEAD וגליקמן-שמיר-סמסונוב ■ מקאן ת"א, שטיפל בתקציב קבוצת מגה, נחשב למשרד המועדף בשלב זה
  
 
בוש לוגו
תקציב הפרסום של מותג מוצרי החשמל בוש יוצא למכרז
בתקציב הפרסום של בוש, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, מטפל בשנים האחרונות משרד הפרסום גיתם BBDO
  
 
פיאט 500 / צילום: יחצ
אדלר-חומסקי ו-y&r מתמודדים על תקציב קבוצת סמל"ת
לקבוצת סמל"ת יש מספר הולך וגדל של מותגי רכב ■ תקציב הפרסום שלה, שעד לאחרונה טופל בדרורי-ארועטי-ברמן, מוערך ב-20 מיליון שקל
  
 
נעל של אדידס / צילום: Shutterstock
בשל התחזקות הדיגיטל: לוריאל ואדידס במכרזי פרסום חדשים
כל תקציב מוערך ב-6 מיליון שקל ■ יתמודדו: מקאן, TMF, זניט ומדיה קום
  
 
אינטל קרית גת / צילום: איל יצהר
אפקט הפיטורים: אינטל משהה הבחירה במשרד פרסום
במכרז מתמודדים מקאן ת"א וגיתם BBDO, והוא הגיע לשלב הסופי
  
 
קפה ג'ייקובס / צלם: יחצ
על רקע שינויים גלובליים: תקציב ג'ייקובס עובר לענבר-מרחב G
קראפט מכרה את המותג קפה ג'ייקובס, ובעקבות זאת הופסקה ההתקשרות עם קבוצת JWT, והמותג עבר בכל העולם לטיפול קבוצת אבאס
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 924 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 58

צרו איתנו קשר *5988