תקציב פרסום הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
זוג קשישים בבית אבות. הקו העליון של הסקלה / צילום: אתר רשת משען

תקציב הפרסום של משען עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

תקציב רשת הדיור המוגן טופל קודם לכן בפרסום וילנאי • היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2019
לקסוס ES-300H / צילום: יח"צ
אופל | בלעדי

תקציב הפרסום של לקסוס עובר למשרד לעומק התודעה

התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום JWT • תקציב מותג הרכב אופל, שנוהל ע"י לעומק התודעה, יוצא למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2019
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'

דרמה: שטראוס תעבור לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל

שטראוס, שהייתה המפרסמת הגדולה ביותר בישראל בשנת 2017, עוברת לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל ומוציאה את האפשרות למכרז בין באומן לאדלר חומסקי, במקביל אליהם יעבדו משרדים מתמחים קטנים • תמשיך במקביל לרכוש מדיה ביוניון ולהשתמש במשרדים מתמחים • היקף ההשקעה הריאלי של שטראוס בפרסום לשנת 2017 היה 125.7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2018
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן

סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן

זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2018
פרסום חוצות. / צילום: שלומי יוסף

"מחיר למשתכן הקפיאה גם את פרסום הנדל"ן"

תוכניות החילוץ של שרי האוצר הקודם יאיר לפיד ושר האוצר הנוכחי משה כחלון למשבר בענף הנדל"ן הכניסו את הפרסום בתחום לקיפאון • ברבעון האחרון המפרסמים מדווחים על עלייה בדרישה לפרסום, אבל יזמיות המגורים יצטרכו בקרוב לחזור להשקיע במיתוג ובבניית תדמית

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2018
פנגו / צילום: יחצ

תקציב הפרסום של שירות החניה פנגו עובר למשרד מנצ'

תקציב הפרסום של פנגו הגיע ל-LEAD ב-2012, לאחר שהמשרד רכש את חברת הפרסום mobi שטיפלה אז בתקציב • לפני מספר חודשים הופסקה ההתקשרות בין הצדדים בגלל שלא הגיעו להסכמה בעניינים מסחריים

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2018
אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר
חטיפים | בלעדי

ליאו ברנט מצטרף למערך הפרסום של שטראוס

יטפל בתקציב החטיפים "better for you" שטופל עד עתה במשרד הפרסום חוליגנס

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2018
דואר ישראל / צילום: איל יצהר

גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה מחדש בתקציב דואר ישראל

במכרז על תקציב הדואר התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר חומסקי, ראובני-פרידן ושמעוני פינקלשטיין • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2018
רמי יהושע / צילום: איל יצהר

כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו

משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 15.08.2018
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי

גליקמן ואדלר-חומסקי עלו לשלב הכספי במכרז הדואר

התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2018
לוגו יס YES
yes | לפני כולם

האם תקציב הפרסום של yes בדרך לאדלר-חומסקי?

שלא לייחוס, בכירים בקבוצה מספרים כי הנושא נשקל ונבדק • מנגד, במקאן ת"א, המטפל כיום בתקציב הפרסום של yes, לא מתכוונים לוותר עליו בלי להילחם • אדלר-חומסקי מטפל כבר בתקציבי הפרסום של בזק, בזק בינלאומי ופלאפון

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2018
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו

תקציב הפרסום של טיב טעם עובר לבאומן-בר-ריבנאי

התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2018
טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר

יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו

למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2018
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום
גדעון עמיחי | לפני כולם

גדעון עמיחי קיבל את תקציב הפרסום של שפ"א

משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי • יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2018
יגאל ברקת / צילום: סיוון פרג
בנק דיסקונט | לפני כולם

גם יהושע TBWA פורש ממכרז הפרסום של הדואר

הסיבה: בדואר ישראל צפויים לייחד משאבים פרסומיים לא מבוטלים לקידום שירותי בנק הדואר, מה שעלול לשים בניגוד אינטרסים תקציב אחר של המשרד - בנק דיסקונט

ענת ביין-לובוביץ' 06.06.2018
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

משרד LEAD במו"מ על תקציב הפרסום של טיב טעם

היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה • בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם • נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 927 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 58

צרו איתנו קשר *5988