תקציב פרסום בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
קמפיין בזק/ צילום מסך
מה יעלה בגורל תקציב הפרסום של בזק אחרי החלפת הבעלות?
תקציבי פרסום של כ-100 מיליון שקל עשויים להיות על המדף עם שינוי הבעלות בבזק, המפרסמת השלישית בגודלה בארץ ■ המהלך מסכן בעיקר את אדלר-חומסקי, המחזיק בתקציבי בזק ופלאפון, אך גם את מקאן, המטפל ב-yes ■ האם הם יכולים להתנחם בכך שהרוכש המסתמן לא מחובר לענף?
  
 
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר
תקציבי קוקה-קולה עוברים לגליקמן-שמיר-סמסונוב
מדובר במותגים קוקה-קולה,  דיאט קולה וקולה זירו, שטופלו במשך שנים במשרד הפרסום דחף ■ בנוסף יקבל גליקמן את כל תקציב הדיגיטל והחדשנות שהיה בגפן טים
  
 
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
תקציב הפרסום של buyme עובר לגיתם BBDO
התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה
  
 
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
תקציב הפרסום של סונול עובר מפרסום אברהם לגיתם
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל
  
 
נייר טואלט לילי / צילום: יחצ
קימברלי מאחדת את תקציבי הפרסום במקאן ת"א
קימברלי מסיימת את השותפות ארוכת-השנים עם גיתם ■ המותגים העיקריים שעוברים למקאן: ניקול, לילי וקלינקס
  
 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל
התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת
  
 
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
למרות מכרז עם 6 משרדים: תקציב רנו נשאר ב-four
על תקציב הפרסום של רנו, בהיקף 15 מיליון שקל, התמודדו בין היתר זרמון, לעומק התודעה, בריקמן, בורודה-קפלן ודחף
  
 
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
גיתם BBDO יטפל בתקציב אתר מאקו מקבוצת קשת
בימים הקרובים גיתם יעלו קמפיין טלוויזיה לאתר מאקו לרגל השקת אפשרות ה-follow, שתציע לגולשים לקבל עדכונים ממוקדים לפי תחומי העניין שלהם
  
 
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
גיתם ואדלר-חומסקי זכו מחדש בתקציב מפעל הפיס
על התקציב, בהיקף 75 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי
  
 
H and O אייץ' אנד או לוגו / צילום: יחצ
עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה
בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י
  
 
דקטלון / צילום: יח"צ
שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציב הפרסום של דקטלון
חברת הספורט הצרפתית נערכת תקשורתית לקראת השקת הסניף הראשון בישראל שצפויה בעוד ימים ספורים
  
 
בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
הפיס דוחה את ההכרעה במכרז הפרסום עד אחרי החגים
ההסכם עם משרדי הפרסום של מפעל הפיס, גיתם ואדלר-חומסקי, יוארך עד קבלת הכרעה
  
 
אלון ברנר
open ו-K Logic זכו במכרז המדיה והדיגיטל של ביג פלוס
התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה
  
 
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
לעומק התודעה, זרמון ו-four מתמודדים על תקציב רנו
בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם
  
 
אמנון גולן / צילום: יחצ
משרד הפרסום בורודה-קפלן זכה בתקציב מכון התקנים
בורודה-קפלן, מקבוצת אדלר-חומסקי, מטפל בין השאר בתקציבי אמקור, אסוס, אופיר טורס ואפריקה מגורים
  
 
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
תקציב הפרסום של מותג הרכב רנו יוצא למכרז
על התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל, יתמודד בין היתר פרסום זרמון
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 922 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 58

צרו איתנו קשר *5988