תקציב פרסום בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף
יהושע TBWA פורש ממכרז הפרסום של עיריית ת"א
(עדכון) -  עתה נותר לחכות ולראות האם בעירייה יותירו את ההתמודדות בין אדלר-חומסקי למקאן או יצרפו גם את המדורג במקום הרביעי - באומן-בר-ריבנאי 
  
 
טבע teva /  צלם: בלומברג
כבר לא רק מדיה: טבע יוצאת למכרז על כלל תקציב הפרסום
על התקציב, הנחשב לאסטרטגי, מתמודדים בין היתר אדלר-חומסקי ומקאן ת"א, וייתכן כי להתמודדות תצטרף גם קבוצת פרסום שלישית
  
 
עדו הר טוב / צילום: יחצ
גיתם יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב מיצובישי
התקציב טופל בשנים האחרונות בפובליסיס ישראל ■ הפרידה מפובליסיס נערכה על רקע רה-ארגון בקבוצה
  
 
צחי גראד בפרסומת לג'וי / צילום מסך
ספלנדיד יחליף את מעדן ג'וי של שטראוס; באומן יטפל בהשקה
הבחירה בבאומן-בר-ריבנאי לטיפול בהשקה אינה מובנת מאליה, שכן למרות החיבור לשוקולד ולממתקים מדובר במעדן של מחלבות שטראוס, שתקציבן מנוהל באדלר-חומסקי
  
 
 LG /  צילום: יחצ
קבוצת מקאן זכתה בתקציב הפרסום של LG
על התקציב, שטופל עד כה ביהושע TBWA, התמודדו גם אדלר-חומסקי וראובני-פרידן ■ היקף התקציב הריאלי: כ-6-7 מיליון שקל
  
 
בנק ירושלים / צילום: איל יצהר
משרד הפרסום מנצ' זכה בתקציב בנק ירושלים
על התקציב, בהיקף 8 מיליון שקל, התמודדו גם פרסום אברהם וזרמון גרופ ■ טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן 
  
 
שוקו יטבתה / צילום: יח"צ
בעקבות משבר y&r: תקציב יטבתה עובר לבאומן-בר-ריבנאי
תקציב הפרסום של יטבתה מוערך בכ-10 מיליון שקל ■ y&r ימשיך לטפל בחטיבת המלוחים של שטראוס
  
 
מוצרי רקיט בנקיזר / צילום: יחצ
רקיט בנקיזר יוצאת למכרז על תקציב הדיגיטל
התקציב, שיעמוד על כ-15 מיליון שקל, ייפתח גם למשרדים שאינם נמנים כיום עם מערך הפרסום של החברה
  
 
קמפיין הרכבת / צילום: מסך
5 משרדים מתמודדים על תקציב נת"ע בהיקף 10 מיליון שקל
משרדי הפרסום המתמודדים: גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן וענבר-מרחב G ■ עד לפני כמה חודשים טופל התקציב במקאן ואלי
  
 
מטבחי סמגל / שי אפשטיין
תקציב הפרסום של קבוצת SAMGAL יטופל בגיתם
קבוצת SAMGAL עוסקת במטבחי יוקרה, מוצרי חשמל לבית ותכנון וייצור ארונות ■ היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל
  
 
בוש לוגו
משרד לעומק התודעה זכה בתקציב מוצרי החשמל של בוש
על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו גם משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם
  
 
בקבוק קוקה קולה / צילום: יח"צ
בחברה המרכזית בוחנים שילוב מקאן במערך הפרסום
מקאן עשויים לקבל את תקציבי הדיגיטל של חלק ממותגי החברה המרכזית למשקאות, שתקציביה אסטרטגיים ונחשקים
  
 
אדם פולצ'ק / צלם: איל יצהר
הישג לפולצ'ק: תקציב ברגר קינג עובר לליאו ברנט
עמי אלוש, כיום מספר 2 במשרד, עמד מאחורי השקת המותג בישראל בעת שטופל במקאן
  
 
נטלי עטיה / צילום: רפי דלויה
תקציב הפרסום של פלסאון עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב
התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל ■ לאחרונה התפטרו אנשי הניהול המובילים של y&r, שהיו אלה שגייסו את תקציב פלסאון
  
 
lg g4 / צילום: רויטרס
תקציב הפרסום של LG בישראל יוצא למכרז
התקציב מטופל מזה כ-5 שנים במשרד הפרסום יהושע TBWA ■ בשנה האחרונה הושקעו במותג כ-20 מיליון שקל במחירי מחירון
  
 
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף
הדחייה השתלמה: משרדי פרסום גדולים יתמודדו על תקציב עיריית ת"א
בין המתמודדים בשלב הראשון: מקאן, אדלר-חומסקי, גיתם, יהושע וראובני-פרידן
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 923 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 58

צרו איתנו קשר *5988