עמוד הבית > תגיות כלליות > תשתיות תחבורה

תשתיות תחבורה בחדשות

סוכן חדשות
 
פקקים
המדינה הפקוקה ב-OECD לא מסוגלת להתמודד עם הבעיה
עפ"י הדוח הדו-שנתי שפרסם הארגון בתחילת השנה, יש בישראל כמעט 2,800 כלי רכב על כל קילומטר כביש ● בספרד, המדינה השנייה הכי צפופה, הנתון עומד על 1,300 כלי רכב לקילומטר, פחות ממחצית
  
 
ישראל כץ / צילום: ניב קנטור
פנייה לשר כ"ץ: דחה את מועד הפתיחה של הקו המהיר
בעקבות חשיפת "גלובס", פנה בסוף השבוע הארגון "קו לעובד" לשר התחבורה ולמנכ"ל רכבת ישראל בבקשה ● עוד דורשים בארגון כי מינהל הבטיחות במשרד העבודה ישלח באופן מיידי מפקחים מטעמו לשם פיקוח על תנאי הבטיחות באתר הבניה של הקו המהיר ● "התנהלות רשלנית ואף שערורייתית"
  
 
הנתיב המהיר / צילום: יחצ
עיכוב של שנה בפרויקט הנתיבים המהירים לת"א
המכרז להקמת שלושה נתיבים מהירים חדשים, שיקלו על הכניסות לתל-אביב ממחלף שפיים, מחלף מורשה וראשון-לציון, יפורסם ככל הנראה רק בסוף 2018
  
 
גשר רעוע / צילום: SHUTTERSTOCK
בעיה בתשתיות: אף אחד לא יודע מה מצב הגשרים בתוך הערים
בדו"ח המבקר נטען שההיערכות של התחבורה היבשתית בישראל לרעידות אדמה מסכנת חיי אדם ● הדו"ח קובע שעשרות גשרים בין עירוניים עלולים להיפגע
  
 
איתן כבל וישראל כ"ץ ביום התחבורה הציבורית בכנסת / צילום: דוברות הכנסת, נועם ריבקין פנטון
כ"ץ ביום התחב"צ בכנסת: "בונים את ישראל החדשה והמחוברת"
"יותר מדי אזורים במדינת ישראל היו מנותקים מהיכולת לקבל את השירות של התחבורה הציבורית. פתחנו את רכבת הנגב, הגליל, כרמיאל, השרון, עפולה ובית שאן", אמר השר וגם הפנה אצבע מאשימה כלפי ראשי ערים: "צריכים לתת העדפה לנתיב התחבורה הציבורית על חשבון הרכב הפרטי - אני עושה את זה, והוועדה עושה את זה, וגם ראשי הערים צריכים לעשות את זה"
  
 
התחנה החדשה / צילום: עיריית חיפה
התחנה המרכזית החדשה בחיפה: מכוערת, אבל במקום הנכון
החודש נחנכה התחנה המרכזית החדשה בצומת הצ'ק פוסט בחיפה באזור "עוין", כפי שהגדיר האדריכל ● בתחנה לא יהיה קיוסק, אבל בעיריית חיפה בונים עליה כבסיס של אזור הייטק חדש
  
 
גילה אדרעי, יו"ר ועד עובדי הרכבת / צילום: איל יצהר
"הנהלת הרכבת מנסה להפיל על העובדים את העיכוב בקו המהיר"
הנהלת הרכבת מכינה את הקרקע ליום שבו יתברר כי עיכוב נוסף יחול בפתיחת קו הרכבת המהיר לירושלים: בהנהלה מטילים עתה את האשמה בסכסוך עובדים שהוכרז לפני מספר חודשים ● יו"ר ועד עובדי הרכבת: "מה שקורה בקו לירושלים זה מחדל הנדסי ותפעולי מתמשך"
  
 
פקקים
למה לא כדאי למדינה לפתור את בעיית הפקקים?
עלות המימון הנמוכה מאפשרת לכאורה למדינה להשקיע סכומים גדולים מאוד בפתרונות תחבורתיים ולהפוך את ענף התשתיות והתחבורה לכדאי מאוד להשקעה ● מהן הסיבות לכך שזה לא קורה, ומתי, אם בכלל, המצב הזה ישתנה?
  
 
עבודות בקו המהיר לירושלים / צילום: עמירם ברקת
בגלל סכסוך העבודה: פתיחת הקו המהיר ברכבת לי-ם תידחה?
פתיחת הקו המהיר של הרכבת לירושלים, שנקבעה ל-23 לספטמבר, עשויה להתעכב כתוצאה מהכרזת סכסוך עבודה של ועד עובדי הרכבת ● בתחילת השבוע הבא צפוי להתחיל קורס מדריכי נהגי קטר, ולפי לוח הזמנים של הפרויקט, כל דחייה של מעל שבוע בתחילת הקורס תיצור עיכוב בפרויקט כולו
  
 
ישראל כץ / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
המכרז להקמת רשת קווי הרכבת הקלה בירושלים יוצא לדרך
הפרויקט המוערך בכ-9 מיליארד דולר יהיה לפרויקט הגדול ביותר בישראל שנעשה בשיתוף המגזר הפרטי עד היום ● לשלב המיון המוקדם ניגשו 7 קבוצות המורכבות מחברות ישראליות ובינלאומיות
  
 
פקקים / צילום: איל יצהר
קרן המטבע: רוצים לחסל את הפקקים? תעלו את המע"מ ל-21%
"בלתי מספיק" - זה הציון שמעניקה קרן המטבע לתחבורה הציבורית בערים בישראל ● לפי הדוח המלא שפורסם היום, העובדה שהתחבורה הציבורית בישראל אינה פועלת בשבתות ובחגים מייצרת תמריץ חזק לרכישת רכב פרטי ● עוד נכתב כי ללא שינויים מהירים ומהותיים במדיניות, העוני ואי-השוויון יתגברו
  
 
אורי יוגב / צילום: איל יצהר
הג'וב החדש של אורי יוגב: מקים ארגון לקידום תחבורה חכמה
מנהל רשות החברות לשעבר מקים ביחד עם אסף חרל"פ את ארגון פיוצ'ר מוביליטי ישראל, במטרה להפוך את ישראל ל"מובילה עולמית במהפכת התחבורה החכמה"
  
 
ישראל כ"ץ / צילום: שלומי יוסף
ישראל כץ: "כשנכנסתי לתפקיד קיבלתי מצב מפגר"
שר התחבורה בוועידת הנדל"ן של "גלובס": "אני מוביל את המהפכה הכלכלית-חברתית הגדולה מזה עשרות שנים במדינת ישראל, באמצעות חיבור הפריפריות וירושלים למרכז ברשת תשתיות כבישים ורכבות"
  
 
איתמר בן מאיר / צילום: יונתן בלום
האיש שאחראי על הפקק של המדינה: נטשו את הפרייבט
תושבות ותושבי גוש דן שתקועים בפקקים, למנכ"ל נתיבי איילון, איתמר בן מאיר, יש חדשות בשבילכם: זה לא הולך להשתנות בקרוב, אלא אם תשנו את הרגלי הנסיעה ■ ראיון
  
 
ישראל כץ / צילום: תמר מצפי
בנק ישראל מצטרף לביקורת: התחבורה הציבורית בבעיה גדולה
עפ"י סקירה של בנק ישראל, ממוצע זמן ההגעה לעבודה בתחבורה ציבורית עומד על יותר מ-38 דקות ■ רק בשבוע שעבר פרסמו קרן המטבע וה-OECD דוחות לפיהם עומסי התנועה והפקקים הם הבעיה מספר אחת של ישראל
  
 
ישראל כץ / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
דוחות בינלאומיים מצביעים: עומסי תנועה הם הבעיה מספר אחת של ישראל
קרן המטבע הצטרפה ל-OECD וקבעה כי מצב הפקקים בישראל חמור וצפוי רק להחמיר ■ באחרונה עדכן האוצר את ההערכות על הנזק השנתי למשק כתוצאה מהגודש בכבישים: 35 מיליארד שקל ■ "גלובס" מנתח מדוע הפוליטיקאים הישראלים מגלגלים את הבעיה מאחד לשני, ומה סל הפתרונות שעומד על הפרק
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 2363 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 148