9 מיליון הוספה למעקב

מותג ביטוח

כתבות אחרונות

 
שני כהן ואסף גרניט בפרסומת של 9 מיליון / צילום: יח"צ

על אדי הקורונה: שבוע אדיר לקופ"ח מכבי, וגם אסף גרניט עוד כאן

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של 9 מיליון בכיכובם של שני כהן והשף אסף גרניט • הפרסומת של מכבי שירותי בריאות בכיכובו של אדיר מילר – האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2020
שני כהן ואסף גרניט בפרסומת של 9 מיליון / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: אסף גרניט ו-9 מיליון בראש, אבל גם הקורונה עוד כאן

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובם של שני כהן והשף אסף גרנט, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע • הפרסומת של משרד הבריאות בנושא נגיף בקורונה מובילה בהיקף ההשקעה עם כ-1.8 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2020
שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: מדברים עם שוקה, משקיעים בקורונה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה" • הפרסומת של קוטג' תנובה - הכי אהובה • קמפיין לפ"מ על ההתגוננות מנגיף קורונה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2020
שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: צילום מסך מיוטיוב

גילה אלמגור מכתתת רגליים: 9 מיליון - הפרסומת הכי זכורה ואהובה בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לקוטג' תנובה היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2020
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר ו-9 מיליון עדיין בראש הדירוג

גיאוקרטוגרפיה: ביטוח ישיר שוב הכי זכורה, 9 מיליון שוב הכי אהובה • הפרסומת החדשה של מפעל הפיס, בכיכובם של ערן זרחוביץ' וניקול ראידמן, היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-966 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2020
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, ביטוח ישיר הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ל-yes באמצעות אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

אין קץ לזכירות: גם השבוע בזק אינטרנט בראש סקר הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות אדלר-חומסקי • ואיזו פרסומת היא האהובה ביותר?

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2020
תשעה מיליון / צילום מסך

פרסומות השבוע החולף: 9 מיליון ממשיכה לזכות באהדה

גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג הפרסומות הזכורות בשבוע החולף ממוקמת טורנדו • ישראכרט - הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-606 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2019
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - מפעל הפיס עם השקעה של כ-607 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2019
מיה דגן בקמפיין של שופרסל / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של שופרסל

יש לי יום יום חג: שופרסל - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגות שלוש פרסומות עם שיעור אהדה דומה • הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא של בנק דיסקונט עם כ-1.6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 26.09.2019
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו

סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2019
מתוך הקמפיין של "טורנדו" / צילום: יח"צ

טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2019
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; מזגני טורנדו - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל • למרות ההשקעה הגדולה, הפרסומת לא מתברגת בדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2019
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו

הפרסומות הזכורות והאהובות: שלוש פרסומות למזגנים בטופ

שלוש פרסומות למזגנים משתלבות בדירוג השבוע - לטורנדו, לאלקטרה ולתדיראן • הפרסומת לטורנדו בכיכובה של רותם סלע היא הזכורה ביותר השבוע; הפרסומת ל-9 מיליון - הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2019
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ

בזכות רותם סלע? הפרסומת של טורנדו - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2019

   1234567891011   

   נמצאו 176 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988