עמוד הבית > חברות > 9 מיליון

9 מיליון בחדשות

סוכן חדשות
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
9 מיליון וביטוח ישיר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף, ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר ● הקמפיין המושקע ביותר: הפרסומת לקוטג' של תנובה עם רשף לוי, שבה הושקעו 822 אלף שקל
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך
לא שוכחים את סופר-פארם: חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: בראש רשימת האהובות מככבת השבוע הפרסומת לביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן ● ההשקעה בקמפיין תמי 4 לא סייעה לו להיכנס לדירוג
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
גם השבוע: הפרסומת לבזק בינלאומי כובשת את הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות ● הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
הפרסומת לבזק בינלאומי - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הושקעו כ-1.4 מיליון שקל ● שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
למרות שלא שודרה כמעט בטלוויזיה: הפרסומת החדשה של בזק בינלאומי בראש דירוג הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות ● פרסומת ההשקה של הרשת החדשה של שופרסל, Be, היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-950 אלף שקל
  
 
בטוח שאפשר להוזיל את ביטוח הרכב/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
10 דרכים לשלם פחות על ביטוח מקיף לרכב
מי זכאי להנחות, על אילו כיסויים אפשר לוותר, ומה הטעות של רוב המבוטחים? זה הזמן לבדוק אם גם אתם משלמים יותר מדי על ביטוח הרכב
  
 
לא רק הרכב, מהן עלויות האחזקה שעולות לכם ביוקר?/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סוף הרכישה זו רק ההתחלה: הוצאות הרכב השוטפות שיש לקחת בחשבון
קניית מכונית היא הוצאה משמעותית, אבל המחיר הוא לא הדבר היחיד שעלול להכביד עלינו כלכלית ● אחזקת הרכב גובה מאיתנו תשלומים קבועים שיש להביא בחשבון עוד לפני הרכישה

 

 

  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך
גם השבוע: הוט - הפרסומת הזכורה ביותר, 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומות נמוכים בכ-40% ובכ-29% בהתאמה מממוצע הפרסומות החצי-שנתי ● הקמפיין לשופרסל באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.06 מיליון שקל
  
 
קמפיין הוט / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: אחרי שבועות - yes מפנה את המקום הראשון למתחרה הוט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא הזכורה ביותר השבוע, והושקעו בה 1.1 מיליון שקל
  
 
פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים ● גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין שמקדם את חגיגות ה-70 למדינה רושם 12.6% שיעורי אהדה - מקום שלישי בדירוג השבועי
  
 
תשעה מיליון / צילום מסך
הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; סופר פארם - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של GOLF & CO לא נכנסת לדירוג, למרות שהיא המושקעת ביותר השבוע
  
 
קמפיין סלקום / צילום: אוהד קב
טריפל: סלקום TV - הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון עם הקומיקאית שני כהן רושמת אף היא שיעורי אהדה גבוהים מאוד
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
ניצחון ל-9 מיליון: "שוקה" הופך למותג מסחרי רשום
כמעט שנה אחרי שבג"ץ אישר את המשך קמפיין "שוקה" ודחה את טענות לשכת סוכני הביטוח נגדו, נדחה עוד ניסיון של הלשכה כנגד הסוכן שנוא נפשם - הפעם בהליך משפטי שהתנהל אצל רשם הפטנטים וסימני המסחר
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
דאבל שני ל-yes: גם השבוע - הפרסומת הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שבעבר שלטה ממושכות בטבלת הפרסומות הזכורות והאהובות, מגיעה רק למקום השלישי
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
צפו: הפרסומת של yes בראש דירוג הזכורות והאהובות השבועי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכוב "אמלי" מצליחה לגבור אפילו על שני כהן שעלתה עם פרסומת חדשה ל-9 מיליון ■ צפו בפרסומות הזכורות והאהובות שכיכבו השבוע
  
 

   12345678910    >

   נמצאו 153 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10