9 מיליון בחדשות

סוכן חדשות
 
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, ביטוח ישיר הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ל-yes באמצעות אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל
  
 
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, בזק הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד
  
 
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
אין קץ לזכירות: גם השבוע בזק אינטרנט בראש סקר הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות אדלר-חומסקי • ואיזו פרסומת היא האהובה ביותר?
  
 
תשעה מיליון / צילום מסך
פרסומות השבוע החולף: 9 מיליון ממשיכה לזכות באהדה
גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג הפרסומות הזכורות בשבוע החולף ממוקמת טורנדו • ישראכרט - הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-606 אלף שקל
  
 
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה, 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - מפעל הפיס עם השקעה של כ-607 אלף שקל
  
 
מיה דגן בקמפיין של שופרסל / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של שופרסל
יש לי יום יום חג: שופרסל - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגות שלוש פרסומות עם שיעור אהדה דומה • הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא של בנק דיסקונט עם כ-1.6 מיליון שקל
  
 
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו
סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
מתוך הקמפיין של "טורנדו" / צילום: יח"צ
טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר
  
 
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; מזגני טורנדו - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל • למרות ההשקעה הגדולה, הפרסומת לא מתברגת בדירוג הזכורות והאהובות
  
 
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו
הפרסומות הזכורות והאהובות: שלוש פרסומות למזגנים בטופ
שלוש פרסומות למזגנים משתלבות בדירוג השבוע - לטורנדו, לאלקטרה ולתדיראן • הפרסומת לטורנדו בכיכובה של רותם סלע היא הזכורה ביותר השבוע; הפרסומת ל-9 מיליון - הכי אהובה
  
 
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ
בזכות רותם סלע? הפרסומת של טורנדו - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך
  
 
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ
רותם סלע עדיין בראש: הפרסומת לטורנדו היא הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: פרסומת חדשה של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן תופסת מחדש את ראש דירוג הפרסומות האהובות • הפרסומת לכלל היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל
  
 
בטוח שאפשר להוזיל את ביטוח הרכב/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
10 דרכים לשלם פחות על ביטוח מקיף לרכב
מי זכאי להנחות, על אילו כיסויים אפשר לוותר, ומה הטעות של רוב המבוטחים? זה הזמן לבדוק אם גם אתם משלמים יותר מדי על ביטוח הרכב
  
 
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע: גידי הכבאי לבזק אינטרנט
גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת של בזק אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • שיעורי זכירות לקמפיין נמוכים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
יהודה לוי / צילום: רפי דלויה
איש חשוב מאוד: הקמפיין לרנואר עם יהודה לוי - המושקע ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הושקעו כ-767 אלף שקל • הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם; האהובה ביותר - של 9 מיליון
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 171 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988