9 מיליון בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
גם השבוע: הפרסומת לבזק בינלאומי כובשת את הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
הפרסומת לבזק בינלאומי - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הושקעו כ-1.4 מיליון שקל • שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר
  
 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן
למרות שלא שודרה כמעט בטלוויזיה: הפרסומת החדשה של בזק בינלאומי בראש דירוג הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • פרסומת ההשקה של הרשת החדשה של שופרסל, Be, היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-950 אלף שקל
  
 
לא רק הרכב, מהן עלויות האחזקה שעולות לכם ביוקר?/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סוף הרכישה זו רק ההתחלה: הוצאות הרכב השוטפות שיש לקחת בחשבון
קניית מכונית היא הוצאה משמעותית, אבל המחיר הוא לא הדבר היחיד שעלול להכביד עלינו כלכלית • אחזקת הרכב גובה מאיתנו תשלומים קבועים שיש להביא בחשבון עוד לפני הרכישה

 

 

  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך
גם השבוע: הוט - הפרסומת הזכורה ביותר, 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומות נמוכים בכ-40% ובכ-29% בהתאמה מממוצע הפרסומות החצי-שנתי • הקמפיין לשופרסל באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.06 מיליון שקל
  
 
קמפיין הוט / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: אחרי שבועות - yes מפנה את המקום הראשון למתחרה הוט
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא הזכורה ביותר השבוע, והושקעו בה 1.1 מיליון שקל
  
 
פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים • גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין שמקדם את חגיגות ה-70 למדינה רושם 12.6% שיעורי אהדה - מקום שלישי בדירוג השבועי
  
 
תשעה מיליון / צילום מסך
הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; סופר פארם - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של GOLF & CO לא נכנסת לדירוג, למרות שהיא המושקעת ביותר השבוע
  
 
קמפיין סלקום / צילום: אוהד קב
טריפל: סלקום TV - הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון עם הקומיקאית שני כהן רושמת אף היא שיעורי אהדה גבוהים מאוד
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
ניצחון ל-9 מיליון: "שוקה" הופך למותג מסחרי רשום
כמעט שנה אחרי שבג"ץ אישר את המשך קמפיין "שוקה" ודחה את טענות לשכת סוכני הביטוח נגדו, נדחה עוד ניסיון של הלשכה כנגד הסוכן שנוא נפשם - הפעם בהליך משפטי שהתנהל אצל רשם הפטנטים וסימני המסחר
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
דאבל שני ל-yes: גם השבוע - הפרסומת הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שבעבר שלטה ממושכות בטבלת הפרסומות הזכורות והאהובות, מגיעה רק למקום השלישי
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
צפו: הפרסומת של yes בראש דירוג הזכורות והאהובות השבועי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכוב "אמלי" מצליחה לגבור אפילו על שני כהן שעלתה עם פרסומת חדשה ל-9 מיליון ■ צפו בפרסומות הזכורות והאהובות שכיכבו השבוע
  
 
קמפיין ביסלי  / צילום מסך
5 פרסומות למקאן בדירוג הזכורות והאהובות, כולל 4 הראשונות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא שוב ל-9 מיליון, אך הפרסומת לסלקום tv עם אודי כגן נושפת בעורפה
  
 
קמפיין בנק לאומי  / צילום מסך
אפקט הזדהות? בנק לאומי בראש דירוג הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הפועלים, שאף היא עלתה השבוע, מדשדשת - אך היא גם היחידה ללא פרזנטור אנושי ■ 9 מיליון בכיכובה של שני כהן ממשיכה להיות הפרסומת האהובה ביותר
  
 
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: יחצ
צוחק כל הדרך לבנק: מזרחי-טפחות שוב הפרסומת הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר השבוע ■ הפרסומת לבזק נכנסה לדירוג במקומות רביעי וחמישי, אף שכבר אינה משודרת
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 166 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988