9 מיליון בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
מריאנו בקמפיין AIG / צילום: יחצ
AIG מאיימת על ההגמוניה של 9 מיליון כפרסומת האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא למזרחי-טפחות, והפרסומת המושקעת ביותר היא לדור-אלון
  
 
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: יחצ
פוחדים מלוח שפיצר? מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע
גיאוקטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא פעם נוספת ל-9 מיליון, והפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV
  
 
קמפיין בזק/ צילום מסך
כוח הג'דיי: הפרסומת של בזק - הזכורה ביותר בשבוע החולף
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון היא האהובה ביותר, ואחריה הפרסומת של בזק ■ בזק הייתה גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר עם סך השקעה של 3.5 מיליון שקל
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך
לא עוברת: הפרסומת למזרחי-טפחות שוב הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, שבשילוב נתון הזכירות מעידה על עקביות וחיבה מצטברת
  
 
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: מסך
ללא שינוי: מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: בשיעורי האהדה אין תחרות אמיתית לפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, שמובילה גם השבוע את הדירוג בפער ניכר
  
 
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: מסך
באים לבנקים: הפרסומת למזרחי-טפחות - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא שוב הכי אהובה, והפרסומת להוט המושקעת ביותר - בהיקף של 8.8 מיליון שקל
  
 
מהם ההבדלים בין סוכן ביטוח לחברת ביטוח ישירה?/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מהם ההבדלים בין סוכן ביטוח לחברת ביטוח ישירה?
את הפרסומות המשעשעות של חברות הביטוח הישירות קשה לפספס, אבל כשמסתכלים מעבר למסך, היישר לתוך הלבן בעיניים של הפוליסה - רצוי לבדוק מה השוני בהתנהלות מול סוכן ומול החברות הישירות?
  
 
קמפיין הודיס / צילום: מסך
הפרובוקציה עובדת: הודיס שוב הפרסומת הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, והקמפיין המושקע ביותר הוא לבנק הבינלאומי
  
 
קמפיין הודיס / צילום: מסך
הודיס - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: ההשקעה הכספית הגבוהה ביותר היא בקמפיין של בזק בינלאומי, שבו מתארחת הזמרת דנה אינטרנשיונל
  
 
קמפיין 9 מיליון
הזכורות והאהובות: קמפיין קשת - הזכור ביותר, 9 מיליון האהוב
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיינים של זכייניות הטלוויזיה היו זכורים ואפקטיביים והביאו לרייטינג מצרפי גבוה ■ הפרסומות המושקעות: רנואר ושוופס
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
חזרה לפסגה: 9 מיליון הפרסומת - הכי אהובה, פריגת - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג
  
 
קמפיין קשת / צילום מסך
פרומו קשת הוא הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין הזכייניות קשת זכתה בקטגוריית הפרומואים - גם מבחינת זכירות וגם מבחינת אהדה
  
 
קמפיין בזק / צילום: מסך
הפרסומת של בזק לוקחת את כל הקופה שבוע שני ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק - הקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט - היא האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר בשבוע החולף ■ גם מלחמות השיווק בין רשתות השיווק ניכרות בדירוג
  
 
קמפיין קולה שופרסל / צילום מסך
9 מיליון - שוב הפרסומת הכי אהובה השבוע; שופרסל - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV, בהשקעה גבוהה במיוחד של 3.5 מיליון שקל
  
 
קמפיין 9 מליון / צילום מסך
הפרסומת ל-9 מיליון חזרה לראש האהובות, טורנדו עדיין הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לטריוואגו חוזרת לאוויר בהשקעה גבוהה במיוחד - 2.5 מיליון דולר
  
 
קמפיין יס / צילום: מסך
דאבל שלישי למקאן: yes - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes מדיחה שוב את הפייבוריטית 9 מיליון מראש הדירוג ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף: בזק אינטרנט
  
 

<    1234567891011    >

   נמצאו 166 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988