9 מיליון בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
ניקול ראידמן / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מזנקת לראש דירוג הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לממיר המולטי החדש של הוט, בכיכובה של ניקול ראידמן, מצטרפת לפרסומות קודמות של הוט שהובילו את טבלת הזכורות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
9 מיליון וביטוח ישיר שומרות על מקומן בראש דירוג הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מצעד הפרסומות האהובות זה השבוע השביעי ברציפות ■ ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר - שבוע חמישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע
  
 
קמפיין טרה /צילום:עופר חג'יוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מדד האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות
  
 
קמפיין הוט / צלם:ראובן קפוצ'ינסקי
הפרסומות הזכורות והאהובות: 9 מיליון האהובה; הוט הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של הוט, שבו נראה זוג חוגג בחינה, הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הראל - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: אחרי חודשיים ללא נציגות לפרסומות אופנה, נכנסה השבוע רנואר למדד
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קבוצת הביטוח מגדל הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם 1.3 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
חוזרת לפסגה: 9 מיליון בראש דירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למשקה החלב ללא סוכר של טרה, בהשתתפות מנשה נוי, מדורגת בראש מדד הזכורות ■ הקמפיין לאתר WOBI - הכי מושקע בשבוע החולף
  
 
ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת היונים של ביטוח ישיר גבוהים מהממוצע החצי-שנתי
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון עם שני כהן - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבזק היא הזכורה ביותר השבוע ■ מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע החולף: 524
  
 
קמפיין שוקו מוו של טרה / יחצ עופר חג'יוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מובילאיי, במקום השני בטבלת האהובות, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומות של 9 מיליון עם שני כהן האינדיאנית - הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
שבוע רביעי ברצף: הפרסומת של 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות
  
 

<    1234567891011    >

   נמצאו 166 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988