לאחר שביהמ"ש בארה"ב קבע כי עליה לצאת מהשוק עקב תביעה של ישראלי לשעבר שרשם מותג בשם GIGI WAX, חברת הקוסמטיקה המקצועית מתכננת להשיק באוקטובר 2018 סדרת אנטי-אייג'ינג לטיפול של קוסמטיקאיות ולשימוש עצמי
שוק מוצרי הקוסמטיקה המקצועית, הנמכרים אצל קוסמטיקאיות ובמכוני יופי, צומח בשנים האחרונות ■ מה ההבדל בין המותגים המקצועיים לבין המותגים הנמכרים ברשתות הפארם?
הם זולים יותר ממוצרי קוסמטיקה רגילים, ומספקים מענה כמעט רפואי לבעלי עור רגיש - אז מה הפלא שרופאי העור ממליצים על המוצרים הדרמו-קוסמטיים, וברשתות הפארם מפנים להם עוד ועוד מקום על המדף?
הישראליות סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים איכותיים, אך לא תמיד נאמנות להם ■ נשות העולם, לעומת זאת, מצביעות ברגליים - ומוצרי קוסמטיקה כחול-לבן עושים חיל בחו"ל ■ הבשורה: בארץ משלמים פחות על מוצרים אלה