NETFLIX (נטפליקס) בחדשות

סוכן חדשות
 
השקת "תוכניות הבוקר" של אפל/ צילום: Gettyimages/Anadolu Agency
אפל TV כבר פה: האם נטפליקס וחברות הטלוויזיה הישראליות צריכות לדאוג?
שירות אפל TV פלוס, שהושק ביותר מ-100 מדינות, מציע תכנים מקוריים שכרגע מסתכמים ב-9 סדרות וסרטים, חלקם לילדים, במחיר של 18 שקל לחודש - ובחינם לשנה לצרכנים שרכשו מכשיר של אפל בשנה האחרונה, בכפוף להרשמה בטווח של 3 חודשים מהקנייה
  
 
טלוויזיה עם ממיר Apple TV / צילום: Shutterstock.com
אפל השיקה שירות סטרימינג בישראל. מה תקבלו עבור 18 שקל לחודש?
השקת השירות במעל 100 מדינות היא חלק ממהלך רחב יותר של ענקית הטכנולוגיה שמנסה לגוון את הכנסותיה • אפל מציעה את השירות בחינם לשנה שלמה כהטבה לרוכשי מכשירים חדשים
  
 
בוב איגר יו"ר ומנכל דיסני / צילום: Getty Images ישראל
אחרי שהוציא סכומים דמיוניים על תוכן חדש, מנכ"ל דיסני נערך לקרב חייו - מול נטפליקס
בוב איגר, יו"ר ומנכ"ל חברת וולט דיסני, מתכונן להשקה של דיסני+, שירות הסטרימינג שאמור להיות המתחרה הגדול של נטפליקס, ומבטיח שבעוד שנתיים הוא פורש סופית
  
 
ריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס, וטד סרנדוס, מנכ"ל התוכן / צילום: Kim Hong-Ji, רויטרס
רבעון אחרון לפני כניסת המתחרות החדשות: נטפליקס היכתה את התחזיות
6.8 מיליון מנויים חדשים בתשלום הצטרפו לנטפליקס ברבעון השלישי; החברה עצמה חזתה שיצטרפו אליה 7 מיליון משתמשים, ופספסה במעט את ציפיותיה • הרווח למניה ברבעון של 1.47 דולר - מעל ציפיות האנליסטים ל-1.04 דולר
  
 
הנערים /צילום: רן מנדלסון
היעד המרכזי של שר התקשורת הבא: להתאים את הרגולציה לעולם המדיה המשתנה
המדיה הישראלית מורכבת משרשרת של תעשיות הקשורות זו בזו, וחלקן מתמודדות עם סכנה קיומית • ולא, הפלטפורמות הבינ"ל הן לא הגורם היחיד לתחלואים • טעויות בניהול, קריאה לא נכונה של המפה או קרבות אגו אשמים לא פחות • "גלובס" איתר את כשלי השוק בתחום המדיה - ומציע פתרונות • חלק שני בפרויקט
  
 
נועם יוסיפידיס / צילום: אתר החברה
נפילתה של "נטפליקס הישראלית": חובות של 33 מיליון שקל רובצים על וונטייז - מחציתם למחזיקי האג"ח
אחרי קריסתה הפיננסית של וונטייז, החליטו בימים האחרונים בעלי האג"ח שלה להעמיד את חובם לפירעון מיידי, וכעת הם פונים לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים ולמינוי נאמן לפעילות החברה • מלבד חוב האג"ח, בהיקף של 16 מיליון שקל, לחברה חובות של כ-2 מיליון דולר לספקי תוכן ו-1.8 מיליון דולר לבעלי עניין
  
 
הורדות תכנים פיראטיים באינטרנט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיביצחק מור / איור גיל ג'יבלי
יצחק מור
המאבק האקדמי הגדול בתחום הפצת המידע
חומות תשלום? לאוניברסיטה הגדולה בארה"ב נמאס, והיא פתחה במאבק
פעם, כשרשת האינטרנט החלה להיות נפוצה לשימוש פרטי, באו לעולם תוכנות שיתוף קבצים כמו נאפסטר שייתרו את הצורך לשלם עבור תכנים. המשתמשי...המשך
  
 
הרגלי צפייה של הצעירים  /  צילום : Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
הצעירים משנים הרגלי צפייה, והוליווד מהמרת על המכשיר שבכיס שלכם
שיפורים טכנולוגיים ושינויים בהרגלי הצפייה שלחו את תעשיית הקולנוע לייצר סרטונים שמתאימים לנסיעה ממוצעת במונית • בדרך לליבם של הצופים הם יתמודדו עם אתגרים רבים: מתחרות עם הסטוריז של אינסטגרם ותוכני נטפליקס ועד הקושי למשוך טאלנטים לסרטים בסגנון החדש
  
 
אתר הצלילה בים האדום / צילום: באדיבות נטפליקס
ביקורת: "אתר הצלילה בים האדום" הוא סרט מיושן שעושה שירות טוב למערך ההסברה הישראלי
למרות ההפקה ההוליוודית, “אתר הצלילה בים האדום” של נטפליקס נותן את התחושה שבסרט הזה כבר היינו
  
 
סמנכ"לי שיווק בוחרים את המותגים עם הנאמנים האדוקים ביותר / אילוסטרציה: ורד שדמי שלמה, גלובס
מהארלי דיווידסון עד האירוויזיון: מי הם המותגים עם קהל הנאמנים האדוק ביותר
מה קורה כשהערצה למותג שוברת שיאים ומוסכמות? סמנכ"לי שיווק ישראלים החברים באיגוד השיווק בחרו עבור "גלובס" את המותגים שהנאמנות אליהם הגיעה לרמה של פנאטיות דתית
  
 
נטפליקס / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
כולם אוהבים את נטפליקס (חוץ מהמאוימים והמאיימים עליה)
אחרי שנים שגוגל וקוקה־קולה נלחמו ראש בראש על המקום הראשון בדירוג 100 המותגים המובילים של "גלובס", נטפליקס דילגה בקלילות מעל כולם וקטפה את הכתר • כך ניצח הסטרימינג את הברודקאסט, וצפיית בינג' שינתה את הרגלי צריכת התוכן הטלוויזיוני שלנו • אזהרת ספוילר: עוד לא ראינו כלום
  
 
מדד המותגים: תקשורת, מדיה וסלולר / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס
ענף במשבר מחכה לצלצול הגואל: מי הם מותגי המדיה והסלולר שהישראלים בכל זאת אוהבים
שוק התקשורת במשבר עמוק, וקשה לגלות אופטימיות: ההכנסות ממשיכות להישחק, הרגולציה ממשיכה להכביד, ותפקיד שר התקשורת הפך לכלי משחק פוליטי שלא נותר אלא לקוות כי לא יגרום נזק • מנטפליקס עד פלאפון - אלה המותגים המובילים בענף בישראל ב-2019
  
 
"דברים מוזרים" בנטפליקס / צילום: באדיבות נטפליקס, יח"צ
חכמה בשמש: התכנים בנטפליקס שאסור לכם לפספס הקיץ
הסדרות החדשות שתתמכרו אליהן הקיץ, וגם בונוס: סרט להיט עם אדם סנדלר וג'ניפר אניסטון
  
 
שלט טלוויזיה עם לחצן מובנה של נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק
דת מותאמת אישית
אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים, מאמין שנטפליקס הקימה סוג של דת חדשה, שבה כל אחד מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה
  
 
מדד המותגים 2019 / צילום: יח"צ
מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2019 נחשף: נטפליקס במקום הראשון. מי עוד במותגים המובילים של ישראל
זו השנה ה-17 ש"גלובס" מדרג את 100 המותגים המובילים בישראל • נטפליקס כובשת השנה את המקום הראשון, ומיד אחריה - סמסונג ושופרסל • מי עוד במותגים המובילים של ישראל? • פרויקט מיוחד
  
 
נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake
מלכת הסטרימינג
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, מנתחת את ההצלחה של נטפליקס, שנהנית מיתרונות שלגוגל או פייסבוק לעולם לא יהיו
  
 

   1234567891011121314    >

   נמצאו 216 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 14

צרו איתנו קשר *5988