Twisted Fly

כתבות אחרונות

 

הפרסומת הכי מדוברת השבוע ברשת: "לא תיכנס" של רנו

Twisted Fly: כ-49% מהגולשים טענו כי הפרסומת בכיכובו של עידו רוזנבלום היא החלטה אמיצה של קבוצת קרסו, ואילו 51% חשבו כי היא מזיקה

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2010

הפרסומת לרנו חוללה השבוע את מרבית השיחות והפוסטים ברשת

Twisted Fly: כ-68% מהגולשים סברו כי רנו היא מכונית לא טובה, למרות קמפיין האמינות עם עידו רוזנבלום

אורי רודריגז-גרסיא 27.12.2009

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע: קמפיין גרילה למשקה "רד ריין"

קמפיין הפרסום כלל הזמנות להופעות של ג'ון לנון וג'ימי הנדריקס, תחת הסלוגן: "מעיר את המתים" ■ קמפיין יופלה "שטוזים" במקום השני בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2009

הפרסומת הכי מדוברת השבוע ברשת: בירה מכבי

Twisted Fly: כשליש מהגולשים טענו כי הקמפיין בוטה ושוביניסטי ■ הדעות היו חלוקות גם לגבי מעמדו של המותג

יניב פוהורילס 13.12.2009

בפעם השנייה: הפרסומת למלחמה באלכוהול - המדוברת ביותר ברשת

Twisted Fly: השבוע גלש הדיון בקמפיין לזירות המרכזיות, דבר שהביא לעלייה בהיקף השיחה מהשבוע שעבר

יניב פוהורילס 06.12.2009

Twisted Fly: כ-78% מהשיחות ברשת על קוקה-קולה - שליליות

מעל 1,100 פוסטים נכתבו בשבוע האחרון ברשת בנוגע למשבר - עלייה של 100%

שירות גלובס‏ 01.12.2009

הפרסומת המדוברת ברשת: קמפיין נגד שתיית אלכוהול

Twisted Fly: הקמפיין של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול באמצעות ערמוני גורף 29% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת ■ 79% מהגולשים הביעו השבוע דעה שלילית כלפי הקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2009

הקמפיין המדובר ברשת השבוע: חיסכון באנרגיה של לפ"מ

Twisted Fly: חלק מהגולשים שדנו בקמפיין הביעו דאגה על כך שבכוונת הממשלה להטיל מס על צריכת יתר של אנרגיה ■ הפרסומת של סלקום במקום השני במדד

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

הפרסומת הכי מדוברת השבוע ברשת: "באתי נדלקתי" של מחסני תאורה

Twisted Fly: מיקי בוגנים עורר תגובות מעורבות בקרב הגולשים, ו-72% הביעו דעה שלילית כלפי הפרסומת

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2009

פובליסיס ישראל משיקה מערכת למדידה וניתוח של הפעילות במדיה החברתית

המערכת, שפותחה במשך כשנתיים, עתידה להתחרות במערכת הניטור וניתוח התוכן באזילה וב-Twisted fly

‎‎נועה פרג‏‏ 02.11.2009

הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: "להעביר את דביר" של בנק מזרחי-טפחות

במסגרת הקמפיין נקראים הצופים "להתגייס" למען דביר ולעזור לו לעבור בנק ■ Twisted Fly: התגובות לקמפיין היו מגוונות, וכ-62% מהגולשים הביעו לגביו דעה חיובית

יניב פוהורילס 01.11.2009

הפרסומת המדוברת ברשת השבוע: קמפיין פרשוואנס

Twisted Fly: בקמפיין הוצג מוצר בשם בייבידה לשטיפת ישבנו של התינוק, ועיקר השיחה היתה סביב התלבטות הגולשים האם מדובר בבדיחה או במוצר אמיתי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2009

הפרסומת המדוברת ברשת: הקמפיין של גינדי לפרויקט "שרונה"

Twisted Fly: הקמפיין קיבל השבוע 45% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת ■ בקרב המגיבים בטוויטר הקמפיין המדובר ביותר היה זה של קוקה-קולה זירו, המזמין את הגולשים למצוא את הכפילים שלהם בפייסבוק

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2009

פעם שלישית ברציפות: קמפיין הסוכנות היהודית בראש דירוג הפרסומות המדוברות

Twisted Fly: למרות השינויים שהוכנסו בקמפיין נגד ההתבוללות, הוא עדיין מעורר אמוציות רבות בקרב הגולשים

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2009

גם לאחר ה"עידון": קמפיין ההתבוללות ממשיך לעורר תגובות רבות בקרב הגולשים

לפי מדד הפרסומות המדוברות ברשת של Twisted Fly, הקמפיין של פרויקט מסע הביא ל-67% מכלל השיחה ברשת על פרסומות ■ החשד כי קמפיין הפרצופים של סלקום מועתק גרר 20% מהשיחה ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2009

הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: "הנעדרים" של הסוכנות היהודית

Twisted Fly: הקמפיין באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי, שבו מופיעים יהודים המדומים לנעדרים, עורר תגובות שליליות רבות בקרב הגולשים

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2009

   12345   

   נמצאו 72 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5