צפו בווידיאו: גינדי מוכרים 519 דירות ליד בית הקברות של פ"ת בפחות משעה - התורים, הנפנופים והרוכשים

גלובס tv בחודש שעבר התקיים כנס מכירות סגור של פרויקט "One & Only" של גינדי ■ גלובס TV מספק הצצה לקרנבל המכירות שבסיומו הכריזו האחים גינדי: "נשאר עוד מחסן" ■ "היה מדהים", אמרו הרוכשים והודו: "היה לחץ פסיכולוגי אדיר" ■ שלא יעבדו עליכם / דרור מרמור - פרשנות

הצצה ראשונה לכנס המכירות של גינדי החזקות בפרויקט "One & Only" בפ"ת מהווה עדות נוספת לטירוף שאוחז בשוק הנדל"ן למגורים בימים אלה. בכנס הסגור, שנערך בחודש שעבר בגני התערוכה בת"א, נמכרו 519 דירות תוך פחות משעה. הפרויקט, כידוע, ממוקם בסמוך לבית הקברות בפ"ת.

קרנבל המכירות של גינדי כלל בשרים על האש, תורים ארוכים, שלטי "נמכר" על לוח גדול לציון דירות שכבר נמכרו (אשר יצרו אפקט לחץ על המשתתפים לרכוש דירות) ועוד. ההתנפלות על הדירות גורמת לאירוע כולו להיראות כהגרלה ולא כרכישה מהותית שתלווה את הרוכשים לשנים רבות, ועדות לכך ניתן למצוא בהכרזה של אחד הרוכשים שהצהיר בשמחה: "זכיתי!".

בכלל, הלחץ הפסיכולוגי על הרוכשים הפוטנציאליים ניכר היטב. בווידיאו ניתן לראות גם איש מכירות של גינדי החזקות אוחז בידו של אחד המשתתפים וגורר אותו לעבר עמדת המכירה.

"נשאר עוד מחסן", אמרו בשמחה האחים גינדי לקראת סוף הכנס. "היה מדהים", אמרה אחת הרוכשות. רוכש אחר אמר לאחים גינדי: "כל הכבוד לכם... הלחץ הפסיכולוגי שיצרתם...".