רמי גז מונה למנכ"ל קבוצת "הארץ" במקום עמוס שוקן

שימש קודם לכן כמנכ"ל בתי הדפוס של הקבוצה ; מנכ"ל העיתון לשעבר, יוסי ורשבסקי, ייכנס בספטמבר לתפקיד מנכ"ל ערוץ 10, וטרם הוחלט מי ימלא את מקומו

רמי גז, מנכ"ל בתי הדפוס של קבוצת "הארץ", ימונה למנכ"ל קבוצת "הארץ" במקומו של עמוס שוקן, מו"ל "הארץ", כך נודע ל"גלובס".

במקביל, טרם הוחלט מי ימלא את מקומו של מנכ"ל העיתון, יוסי ורשבסקי, וככל הנראה מחכים לכניסתו של גז לתפקיד בכדי לאפשר לו להחליט בנושא. על-פי הערכות קיימים 3 מועמדים מובילים לתפקיד מנכ"ל העיתון: הדס גולדשטיין, מנכ"לית אתרי האינטרנט של הקבוצה, ישראל גולדשטיין, מנכ"ל קבוצת המקומונים, ואייל פאר סמנכ"ל "הארץ".

ככל הנראה, ההחלטה לבצע שינויים בהנהלת קבוצת "הארץ" באה בעקבות הודעתו של ורשבסקי על פרישתו מתפקיד מנכ"ל העיתון, זאת לטובת תפקיד מנכ"ל ערוץ 10 - תפקיד אליו ייכנס אליו ייכנס בתחילת ספטמבר. שינוי זה גרר עימו חשיבה מחודשת על כל ניהול הקבוצה שכן תפקיד מנכ"ל קבוצת "הארץ" הופקד מאז תחילת 2007 בידיו של מו"ל "הארץ", עמוס שוקן, אשר ככל הנראה מעוניין לפרוש מהתפקיד.

עבור גז, שנימנה מזה כ-18 שנים על עובדי קבוצת "הארץ", כניסה לתפקיד בעת הנוכחית עשויה להיות מעניינת, וזאת לאור השינויים אותם מנסה לבצע הקבוצה בתקופה האחרונה ובהם גם שיתופי-פעולה עם "מעריב". כפי שפורסם ב"גלובס", שני העיתונים מעוניינים לאחד כוחות והחליטו על מתווה של שיתופי פעולה לטווח הארוך הכוללים את תחומי ההפצה, הלוחות ושירות הלקוחות.