013 נטוויז'ן ובזק בינלאומי משיקות תמיכה טכנית חינמית ברשת

נטוויז'ן השקיעה כ-2 מיליון שקל במהלך, ובין היתר, מבצעת את רכישת המדיה הגדולה בפייסבוק למפרסם בישראל ■ בזק בינלאומי שוקדת על יצירת קהילת אינטרנט במסגרת קונספט של "מיקור קהל"

אולי זה צירוף מקרים ואולי לא, אבל 013 נטוויז'ן ובזק בינלאומי, שתי חברות מובילות באספקת שירותי אינטרנט, הודיעו היום (ד') במקביל על השלב הבא בחוויית השירות באינטרנט: אספקת תמיכה טכנית ללא תשלום לכלל הגולשים.

מעניין במיוחד השוני בגישות: נטוויז'ן השקיעה כ-2 מיליון שקל במהלך, ובין היתר, מבצעת את רכישת המדיה הגדולה בפייסבוק למפרסם בישראל. במסגרת המהלך גייסה החברה 50 מומחי אינטרנט בתשלום למערכת השירות שלה. בזק בינלאומי, לעומתה, שוקדת על יצירת קהילת אינטרנט במסגרת קונספט של "מיקור קהל" (crowd sourcing), כשהמומחים שלה יתוגמלו על בסיס הצלחה.

מקצועי או חברתי

שירות המומחים של נטוויז'ן, יושק מחר באמצעות דף הפייסבוק של 013 נטוויז'ן. מומחי האינטרנט של נטוויז'ן 013 יענו על שאלות בנושאי רשתות, אבטחת מידע, דואר אלקטרוני, גלישה ברשת, רשתות חברתיות, גלישה בטוחה, משחקים ברשת, הורדות ועוד.

בנוסף, ניתן יהיה לבדוק את מהירות ההורדה, לערוך בדיקת וירוסים במחשב ואף להגדיר את תיבת המייל באופן אוטומטי ומהיר. כמו כן, יוכלו הגולשים לפנות למוקד התמיכה של 013 נטוויז'ן במייל דרך הפייסבוק.

השירות של בזק בינלאומי, העונה לשם BSUPPORT, הושק כבר היום והוא מהווה פלטפורמה לקהילת תומכים ידענים בעולמות התמיכה הטכנית שנוהגים לסייע לאחרים באופן ספונטני. בזק בינלאומי טוענת שהצליחה לזהות ולרתום את התומכים הדומיננטיים והפעילים בשוק האינטרנט והסלולר הישראלי והם יהוו את ליבת הפעילות.

בבזק בינלאומי מקווים כי בזכות הפלטפורמה שלהם, גולשים בעלי ידע טכני יתרכזו במקום אחד ויוכלו לתרום מהידע העצום שלהם, על-פי תחום מומחיותם, לקבל דירוג על-פי ביצועים ותמורה אמיתית - גם הכרתית וגם כספית, כחלק מתוכנית תגמולים.

בחברה מציינים מודלים של חברות בינלאומיות כגון נייקי, לגו, דל ופיירפוקס, אם כי יש לציין שמותג בזק בינלאומי אינו זוכה לאותה רמת אהדה והזדהות בקרב לקוחותיו בהשוואה לנייקי או פיירפוקס, ולכן הסבירות היא שהגישה ה"מסורתית" של נטוויז'ן של מומחים בתשלום תייצר חווית שירות עדיפה.