קופות הגמל של בנק הפועלים רשמו באוגוסט תשואה נומינלית של 1.9%

התשואה הריאלית נטו - כ-0.8% * קופות הגמל וקרנות ההשתלמות בניהול בנק מסד הציגו בחודש אוגוסט תשואות נומינליות בשיעור ממוצע של 1.86%

קופות הגמל המנוהלות ע"י בנק הפועלים רשמו בחודש אוגוסט תשואה נומינלית נטו בשיעור של כ-1.9%, המהווה תשואה ריאלית נטו בשיעור של כ-0.8%.

התשואה הנומינלית נטו המצטברת מתחילת שנת 2005 הגיעה לכ-9.4% והיא משקפת תשואה ריאלית נטו בשיעור של כ-7.6%.

קופת הגמל "גדיש", שהיקף נכסיה מסתכם ב-19.6 מיליארד שקל, רשמה בחודש זה תשואה נומינלית נטו בשיעור של כ-2% ותשואה נומינלית נטו מצטברת מתחילת השנה בשיעור של 9.6%.

הקופות המתמחות בהשקעה באפיק המניות הניבו בחודש אוגוסט תשואות נומינליות נטו של כ-4%, כאשר מתחילת השנה רשמו קופות אלו תשואות נומינליות נטו דו-ספרתיות בטווח שבין 13%-11%.

בחודש אוגוסט נמשכו עליות השערים בבורסה לניירות ערך בת"א. מדד ת"א 100 הגיע לשער של 715 נקודות, המשקף עלייה בשיעור של כ- 4%. מדד יתר המניות וההמירים עלה החודש בכשני אחוזים ורבע ואגרות החוב הממשלתיות צמודות המדד רשמו עלייה נאה בשיעור של 2% בקירוב. בחודש זה התחזקו המטבעות העיקריים מול השקל לעומת החודש הקודם, בו חל תיסוף בשער השקל. האירו חזר והתחזק באחוז ושליש מול השקל בעוד הדולר רשם עלייה מתונה, בשיעור 0.4%, אל מול השקל.

קופות הגמל וקרנות ההשתלמות בניהול בנק מסד הציגו בחודש אוגוסט תשואות נומינליות נטו בשיעור ממוצע של 1.86% ובניכוי עלית המדד בשיעור 1.1%, התשואה הריאלית נטו הינה כ- 0.77%.

"דפנה", הקופה הגדולה ביותר מבין קופות הגמל של הבנק, הציגה תשואה נומינלית נטו של 1.86%, המבטאת תשואה ריאלית נטו של 0.77%. מתחילת השנה השיגה דפנה תשואה ריאלית של 7.44%.

התשואות בקופות הגמל הושפעו באוגוסט מהעליות בשוק המניות בארץ והאגרות החוב צמודות למדד. באגרות החוב לא צמודות למדד ובאגרות החוב צמודות למט"ח נרשמו עליות בשיעורים נמוכים יותר.