אלי יונס מגיע לאקדמיה

אליעזר פישמן ואלי יונס מגיעים למרכז הבינתחומי כדי לחשוף סטודנטים לעולם האמיתי * בכירי המשק מתארחים אצל שגריר ארה"ב לכבוד פתיחת "חודש אמריקה" בשופרסל * ובחברת גליסון פורץ סכסוך בין שניים מבעלי המניות

אמריקה בשופרסל

* שגריר ארה"ב הנכנס, ריצ'ארד ג'ונס, אירח אמש בביתו את בכירי המשק בישראל לציון פתיחת אירועי חודש אמריקה בשופרסל. באירוע נכחו יו"ר קבוצת אי.די.בי, נוחי דנקנר, ורעייתו אורלי; ומנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז. בנוסף, השתתפו באירוע כ-150 איש מבכירי המשק הישראלי, בהם מנכ"ל בנק הפועלים, צבי זיו; חוה ואלפרד אקירוב, עופר נמרודי, בינו צדיק, עמי אראל מדסק"ש, ארז ויגודמן משטראוס-עלית ועוד. לדברי רוזנהויז, בחודש אמריקה ייחשף הצרכן הישראלי לכ-70 מוצרים מיובאים מארה"ב בקטגוריות המתוקים, קפה, מרקים, דגני בוקר, מאפים, גלידות, מלוחים, שימורים, רטבים, תבשילים ומוצרי נון-פוד. בנוסף, שופרסל תגריל 60 כרטיסי טיסה לניו-יורק, בין כל מי שירכוש ממגוון מוצרי החנות.

פישמן ויונס מגיעים לאקדמיה

* איש העסקים אליעזר פישמן ומנכ"ל בנק המזרחי, אלי יונס, יגיעו השבוע למרכז הבינתחומי הרצליה במסגרת היכרות וחשיפת הסטודנטים הטריים לעולם האמיתי שמחוץ לכותלי האקדמיה. פישמן ישתתף בהרצאה של פרופ' אמיר ברנע ופרופ' אלי לבקוביץ, ויונס ייפגש עם הסטודנטים החדשים למינהל עסקים. גם שופט בית המשפט המחוזי, עודד מודריק, הוזמן להשתתף בשבוע הראשון של הלימודים, והוא ירצה במכללה על סוגיות נבחרות מעבודתו. ראש הסוכנות היהודית, זאב ביילסקי, יהיה אורח הכבוד בטקס פתיחת השנה שייערך בפני יותר מ-1,000 סטודנטים חדשים, ביניהם 200 סטודנטים מחו"ל.

סכסוך בגליסון

* אומרים שבמקום שיש כסף - יש גם סכסוכים. את הפתגם הזה אפשר להחיל גם על חברת גליסון, המחזיקה ב-6.2% מאמפייר אונליין של נועם לניר. גליסון היא בעלת האחזקות הרביעית בגודלה באמפייר אונליין, אחרי אביב רייז. בימים האחרונים פרץ סכסוך בגליסון. למרות שברמה הרשמית לא ידוע מיהם בעלי המניות בחברה, ל"גלובס" נודע כי מדובר בשני בעלי מניות - האחד ישראלי והשני אמריקני. הראשון מחזיק עבור השני את מניותיו בגליסון, והמשבר אירע על רקע דרישתו של האמריקני להעביר לרשותו את אחזקותיו. האמריקני גם דרש דו"חות כספיים לגבי המניות השייכות לו, ולטענתו, שותפו לא נענה לדרישותיו. כעת מאיים האמריקני לתבוע את הישראלי. (הדס מגן).