איברהים אבו-זינה מואשם בהריגת 4 נוסעי רכב בעת שנהג בשיכרות ובחטיפת חברתו

מואשם ב-4 עבירות הריגה, 2 עבירות של גרימת חבלה חמורה, חטיפה, נהיגה בזמן פסילה ותחת משקאות משכרים ואי ציות לאור אדום

איברהים אבו זינה (28) מלוד הואשם היום (ד') בבית המשפט המחוזי בת"א בהריגתם של ארבעה נוסעי רכב פרטי, בהיותו תחת השפעת משקאות משכרים ובחטיפת חברתו שהיתה בין ההרוגים.

על-פי כתב האישום, בראשית אוקטובר השנה פסל רישיון הנהיגה של הנאשם על ידי קצין משטרה לתקופה של 30 יום. אולם, למרות הפסילה המנהלית הגיע הנאשם ברכבו אל ביתה של חברתו, אידית גרציה, ולאחר דין ודברים ביניהם הרים אותה בשתי ידיו בכוח ובניגוד לרצונה, השליך אותה למושב האחורי ברכב ובמהלך נסיעתו פגע בשני כלי רכב חונים וגרם להם נזק.

לאחר אירוע החטיפה שתה הנאשם משקאות משכרים ובסמוך לשנה 2:00 לפנות בוקר נהג ברכבו מרמלה לכיוון נתב"ג בנתיב האמצעי מתוך שלושה נתיבים, כאשר חברתו יושבת לצידו.

לטענת התביעה, הנאשם נכנס אל צומת מחלף לוד צפון, במהירות גבוהה, כאשר הרמזור בכיוונו מראה על אור אדום והתנגש בעוצמה רבה ברכבו, במכונית טויוטה קורולה, של אלן מוראדיפר, עם חזית רכבו.

כתוצאה מהתאונה נהרגה חברתו של הנאשם אידית גרציה וכן נהרגו אלן מוראדיפר, מרג'אן מוראדיפר שישבה לצידו וארזו יעקובזדה שישב במושב האחורי יחד עם שני נוסעים נוספים שנפצעו בתאונה.

בכתב האישום נטען, כי הנאשם נהג ברכב בזמן פסילה תחת השפעת משקאות משכרים, לא ציית לתמרור (אור אדום), גרם למותם של שלושה מנוסעי הטויוטה קורולה וגרם לחבלה חמורה לשני נוסעים נוספים.

הנאשם מואשם ב-4 עבירות של הריגה, 2 עבירות של גרימת חבלה חמורה, חטיפה, נהיגה בזמן פסילה ותחת משקאות משכרים ואי ציות לאור אדום.

התביעה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. (ת.פ. 40317/05 ).