סוף לסכסוך: תדיראן-אמפא תעביר לתדיראן מוצרי צריכה את רשימת הלקוחות ופרטי ההתקשרות עימם

כמו כן תעביר את ה"תיקים הרפואיים" של המזגנים; בתום התהליך תחדל תדיראן אמפא לעשות שימוש במידע

תדיראן-אמפא חויבה להעביר לידי תדיראן מוצרי צריכה את רשימת הלקוחות שרכשו את מזגני תדיראן, את פרטי ההתקשרות עם כל אותם הרוכשים ואת פרטי המזגנים שנמכרו.

זאת הן לפני ההתקשרות בהסכם השירות בין הצדדים והן לאחר מכן. המידע בדבר "תיקים רפואיים" של מזגנים יועבר על-ידי תדיראן-אמפא לתדיראן מוצרי צריכה לגבי מזגנים שנרכשו לפני ההתקשרות בהסכם השירות.

עוד קבע בית המשפט, כי תדיראן-אמפא תחדל לעשות שימוש במידע שתעביר לתדיראן מוצרי צריכה.

תדיראן מוצרי צריכה היתה בעבר חברה בשליטה מלאה של תדיראן ובינואר 2001 היא התקשרה בהסכם עם קבוצת אמפא והבסיס לעסקה נשוא ההסכם היה בצירוף פעילות קבוצת אמפא לפעילות תדיראן מוצרי צריכה ותדיראן אמפא כך שהפעילות הכוללת תתנהל אצל תדיראן-אמפא.

חברה זו שהייתה עד אז בשליטת תדיראן ושמה הקודם היה שיווק ושירותים הפכה במסגרת ההסכם וכתוצאה ממנו לחברה בבעלות משותפת של תדיראן ואמפא.

בין הצדדים נתגלעו מחלוקות במהלך תקופת הסכם השירות תדיראן מוצרי צריכה טענה, כי תדיראן-אמפא הפרה את ההסכם ועל כן הודיעה לה על ביטולו בספטמבר 2005. לטענתה אסור היה לתדיראן-אמפא לעשות שימוש בנתונים שהגיעו לידיה כתוצאה מהסכם השירות. אשר על כן היא עתרה לבית המשפט להורות לה להעביר לידיה את מאגרי הנתונים שבידיה. ולאסור עליה מלעשות שימוש בנתונים אלה.

השופטת רות רונן קבעה, כי הדין עם תדיראן מוצרי צריכה ככל שהדבר נוגע למידע בדבר הלקוחות ופרטיהם מאחר ואילמלא היתה תדיראן מוצרי צריכה מוכר את המזגנים אזי תדיראן אמפא לא היתה מקבלת את פרטי הלקוחות הללו.

רונן קבעה, כי יש להבחין בין המידע לגבי המזגנים שנמכרו על-ידי תדיראן מוצרי צריכה טרם ההסכם בין הצדדים לבין המזגנים שנמכרו לאחר מכן והשירות בגינם ניתן על ידי תדיראן אמפא. זאת מאחר ואין מדובר במידע שהועבר לתדיראן-אמפא על-ידי תדיראן מוצרי צריכה.

עוד קבעה, כי באשר למידע בדבר לקוחות שרכשו מזגנים לאחר שההסכם נכנס לתוקף הרי שמידע זה הוא בבעלותה של תדיראן-אמפא. וזכותה של תדיראן מוצרי צריכה היא לקבל את המידע הבסיסי המתייחס ללקוחות שרכשו את מזגניה ואת פרטיהם.

בנוגע למידע לגבי ההיסטוריה הרפואית של המזגנים דהיינו התיקונים שהמזגנים עברו ציינה רונן, כי יש להבחין בין המידע לגבי המזגנים שנמכרו על ידי תדיראן מוצרי צריכה טרם ההסכם לבין אלה שנמכרו לאחר מכן והשירות בגינם ניתן על-ידי תדיראן-אמפא בלבד.

תדיראן-אמפא חויבה בהוצאותיה של תדיראן מוצרי צריכה בסך 20 אלף שקל. (ת.א 2295/05).