השיחה שלא הייתה

העיתונאים שמסקרים את הנושא של גיל רוזנפלד מ-HP קיבלו בשבוע שעבר טלפון ממשרד היח"צ שלמור שרף, שהציע שיחה "און רקורד" עם הנציג הבכיר של HP אירופה, יאן זאדאק. למרבה הצער, שיחת הטלפון המיוחלת לא יצאה לבסוף אל הפועל. חבל ** וגם: שימו לב מי נענה להזמנה של שרי אריסון לתערוכה fields of fire של האמנית מיכל רובנר

גיל רוזנפלד מעורר

* גיל רוזנפלד מ-HP מעורר סערה גם בקרב היחצ"נים. במשבר סביב החברה בישראל מעורבים גם לא מעט כוחות בתחום יחסי הציבור.

בשבוע שעבר קיבלו העיתונאים שמסקרים את הנושא טלפון מקרין פרץ ממשרד שלמור שרף. למרבה ההפתעה היא הציעה שיחה "און רקורד" עם הנציג הבכיר של HP אירופה שבא לטפל בפיטורים של המקומיים, יאן זאדאק.

זאדאק, נבהיר, היה "הסחורה החמה" בסיקור הנושא, בעיקר משום שמ-HP לא נשמעה עד כה כל הבהרה לגבי מה שקורה.

שלמור שרף מצטרף לרשימה לא קצרה של משרדי יחסי ציבור שמעורבים: רני רהב, שמיחצ"ן את HP ישראל (אבל לא מוכן להגיב על המשבר), דפנה טריוואקס, שותפה בינלאומית של סוכנות יחסי הציבור Hill and Knowlton שמטפלת ב-HP העולמית, (שרק מתאמת בין HP לבין העיתונאים המקומיים), אנט נכבר, מנהלת יחסי הציבור של HP באזור אירופה-מזה"ת-אפריקה שבאה לארץ לרגל הפרשה, וכעת גם שלמור שרף.

כך או אחרת, את אור פניו והבהרותיו של יאן זאדאק למה שקורה לא יצא לעיתונאים המקומיים לקבל. הסתבר שביום חמישי בשעת בוקר מוקדמת יצא זאדאק חזרה לאירופה, אחרי שהייה ארוכה ודי מתישה בישראל.

פרץ הבהירה כי הוא יואיל (אולי) להיפגש עם התקשורת המקומית בעוד כמה ימים, כאשר יחזור לביקור נוסף בישראל.

שרי אריסון מזמינה

* דני דנקנר, דוריס ומורי ארקין, נאוה ברק ושלום זינגר, מרים נופך-מוזס, שלמה להט, גד יעקבי, גד סומך, יעל ואיזי בורוביץ, אלישבע ורוני מילוא, חנה וגדעון המבורגר, דב תדמור, אורי שני, שולה וליאון רקנאטי, מושיק תאומים, עו"ד חנינא ברנדס ועידן עופר - כל אלה נענו להזמנה של שרי אריסון ושלמה נחמה להשתתף בחשיפת התערוכה fields of fire של האמנית הישראלית מיכל רובנר.

עבודותיה של רובנר מתרכזות בצילומי וידאו. לאירוע הוזמנו לקוחות הפלטינום של בנק הפועלים, שנתן חסות לתערוכה.