דורסל השלימה את המכרז הציבורי להנפקת מניות ואג"ח: גייסה כ-67 מיליון שקל

שווי החברה אחרי הכסף עומד על כ-90 מיליון שקל * את ההנפקה הובילה פועלים-אי.בי.אי יחד עם אלטשולר שחם ורוסאריו קפיטל

חברת דורסל, מקבוצת סינאל , המרכזת את פעילות הנדל"ן של הקבוצה ונמצאת בשליטתו של גבי בוגנים, הודיעה היום כי השלימה בסוף השבוע את המכרז הציבורי של הנפקתה. דורסל גייסה כ-67 מיליון שקל במניות ובאג"ח להמרה. שווי החברה אחרי הכסף עומד על כ-90 מיליון שקל.

החברה מסרה כי החלק המנייתי בהנפקה עמד על כ-25 מיליון שקל והיתר באג"ח להמרה. האג"ח ניתנת להמרה במחיר של 6 שקלים ונושאת ריבית של 5.75%, צמוד למדד. המניה של החברה צפויה להתחיל להיסחר במהלך השבוע עם מחיר התחלתי של 4.2 שקלים.

שווי אחזקת סינאל בדורסל עומד לאחר ההנפקה על כ-65 מיליון שקל, בעוד ששוויה של סינאל כולה מסתכם בכ-137 מיליון שקל, כך שפעילותה המסורתית של סינאל מתומחרת כיום בשווי של 72 מיליון שקל.

דורסל שעוסקת בתחום הנדל"ן המניב מחזיקה כיום בפורטפוליו שכולל ארבעה נכסים מרכזיים: שני מבני משרדים באזור התעשייה ביוקנעם, המאוכלסים על ידי חברת השבבים האמריקנית מארוול והחברה האם סינאל, בנין משרדים בפארק התעשייה ברעננה ומתחם באזור התעשייה הצפוני של נתניה אשר נרכש בשנה האחרונה, בו שוכנת חברת התעשייה אורדן מקבוצת שרפ"ק.

בבעלות דורסל מצויים כיום שטחי השכרה בהיקף של 64 אלף מ"ר המניבים הכנסות מדמי שכירות בהיקף שנתי על בסיס פרו-פורמה של כ-20 מיליון שקל ורווח נקי של כ-6 מיליון שקל.

דורסל סיימה את שנת 2005, במהלכה נכלל מתחם אורדן רק בחלק מהתקופה, עם רווח נקי בסך 4.6 מיליון שקל. את ההנפקה הובילו חברת החיתום פועלים-אי.בי.אי, יחד עם אלטשולר שחם ורוסאריו קפיטל. במסגרת ההנפקה חתמה דורסל עם חברת אי.בי.אי על הסכם לעשיית שוק במניות ובאג"ח.