סוכנות די.אן.אי. תובעת 1.2 מ' ש' מהדוגמנית בר רפאלי בטענה להפרת הסכם ייצוג

טוענת כי רפאלי הודיעה לה ב-SMS על סיום יחסיהם העסקיים ללא כל הודעה מוקדמת, ולא ראתה לנכון להיפגש ולסיים את הקשר בצורה הוגנת

די.אן.אי. ייצוג אמנים הגישה לבית משפט השלום בתל-אביב תביעה בסך 1.2 מיליון שקל נגד הדוגמנית בר רפאלי, בטענה להפרת הסכם ייצוג.

על-פי כתב התביעה, שהוגש באמצעות עוה"ד גיל ורגון ויגאל לונגו, הסכם הייצוג שנחתם בין הצדדים באוקטובר 2003 נועד לשקם את התדמית והקריירה המקצועית של רפאלי, למצב אותה מחדש, ובהמשך - לאחר שיקומה - לאפשר לה לזכות במסעות פרסום והפקות גדולות.

בין היתר נקבע בהסכם, כי התובעת תקבל מרפאלי עמלת סוכנות בסך 25% מכל סכום שאמור להיות משולם לה, וכן עמלת לקוח בשיעור של 20% אשר ישולם על-ידי הלקוח ישירות לתובעת. לגבי עבודות משחק נקבע כי התובעת תקבל עמלה בסך 10%.

לדברי התובעת, מאמציה לשקם ולמתג את תדמיתה של רפאלי מחדש - בעיקר בחו"ל - החלו לשאת פרי, וכך נחתמו הסכמים לייצוגה של רפאלי בצרפת ובאיטליה, צילומים לקמפיין של חברת אוניל, צילומים למגזין בינלאומי נודע דרום-אפריקאי, סיקור תקשורתי נרחב והסכמי ייצוג עם סוכנויות מובילות במרכזי אופנה עולמיים בחו"ל. כמו כן נחתם הסכם עם ערוץ 10, לפיו תשחק רפאלי בתפקיד ראשי בסדרת הטלוויזיה "פיק אפ".

לדברי התובעת, בשלב זה היא לא תחשוף את סכומי הכסף אותם קיבלה רפאלי כתוצאה ממהלכי התובעת באמצעות מנהלה והרוח החיה רפי עגיב, ואולם בשלב ההוכחות תוכיח התובעת כי רפאלי זכתה לעשרות אלפי דולרים כתוצאה מפעילותה.

התובעת טוענת, כי אביה של רפאלי הודיע לה כי אמה של רפאלי זכאית למחצית מן העמלות המגיעות לתובעת, ולאחר מכן חזרו הנתבעת ואמה על דרישה זו, וביקשו כי העמלות יתחלקו בין התובעת לאמה של רפאלי שווה בשווה.

לאחר מכן, נאמר בכתב התביעה, החליטה הנתבעת להפר את הסכם הייצוג עם התובעת, ודרשה כי זו תחדל להיות סוכנות אם שלה כלפי סוכנויות ייצוג בחו"ל - דרישה המהווה הפרת הסכם ואובדן הכנסה משמעותי לתובעת.

התובעת טוענת, כי רפאלי הודיעה לה באמצעות אס.אם.אס על סיום היחסים העסקיים ביניהם באופן מיידי וללא כל הודעה מוקדמת, ולא ראתה לנכון להיפגש עימה ולנסות לסיים את הקשר בצורה הוגנת. לאחר מכן ניתקה הנתבעת כל קשר עימה.

לדברי התובעת, היא מעמידה את סכום התביעה לצורכי אגרה על 1.2 מיליון שקל, ושומרת על זכותה לתקן את סכום התביעה בהתאם לנתונים שהתקבלו מרפאלי במסגרת מתן החשבונות על הכנסותיה בישראל ובחו"ל, החל ממועד הפרת ההסכם בדצמבר 2005.

טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א. 28183/06).