הירשזון בטקס חילופי השרים במשרד התיירות: התיירות הוא אחד מענפי הצמיחה המרכזיים - אתמקד בו גם מהאוצר

השר הנכנס הרצוג אמר שבכוונתו להתמקד ביישום המלצות כוח המשימה לעידוד התיירות לארץ ולאמץ את היעד להגעתם של 5 מיליון תיירים

"התיירות הוא אחד מענפי הצמיחה המרכזיים שאני מתכוון להתמקד בהם בתקופת כהונתי במשרד האוצר". כך אמר שר אוצר הנכנס ושר התיירות לשעבר, אברהם הירשזון במהלך טקס חילופי השרים במשרד התיירות.

שר התיירות הנכנס, יצחק הרצוג אמר, שהוא מקווה שהירשזון אכן יחתום על הצ'קים שיונחו בפניו שמטרתם להגשים את היעדים החדשים את של המשרד.

עוד אומר הרצוג, שבכוונתו להתמקד ביישום המלצות כוח המשימה לעידוד התיירות לארץ, בראשות מיכאל פדרמן, ולאמץ את יעד הגעתם לארץ של חמישה מיליון תיירים בשנה.

עוד בהמלצות כוח המשימה, פתיחת השמיים לתחרות, תוספת מובילים נקובים, פתיחת קזינו באילת, ים המלח ובמצפה רמון ופתיחת טרמינל 1 לטיסות נכנסות. בנוסף ביקש הרצוג ממנכ"ל המשרד, אלי כהן, להמשיך בתפקידו למשך חודשיים נוספים, מתוך מטרה להשלים במספר מהלכים בהם פתח המשרד. כהן נעתר לבקשה זו. על פי הערכה, בתום חודשיים אלה יפנה כהן לסקטור הפרטי, או שימונה לתפקיד מנכ"ל משרד כלכלי אחר.

במקביל מינה הרצוג את עו"ד מיכל חומסקי, לתפקיד רכזת עבודת המטה לגיבוש תוכנית השיווק האסטרטגית הלאומית, כפי שבאה לידי ביטוי בהמלצות פדרמן. ליאור שטרסברג מונה לתפקיד ראש המטה למדיניות השמים הפתוחים והוזלת עלויות בענף.