מכתשים אגן ממשיכה באסטרטגיה בשוק הלא-חקלאי: רוכשת 60% מ-Kollant האיטלקית

סכום הרכישה לא נמסר * Kollant מפתחתמוצרים להגנת הצומח ומוצרים המשמשים לתברואה, המיועדים בעיקרם לשימושים שאינם בתחום החקלאות

מכתשים אגן , חברת האגרוכימיה הישראלית, הודיעה היום כי חברה בת זרה, שבבעלותה המלאה רכשה 60% מקבוצת Kollant האיטלקית. סכום העסקה לא נמסר בהודעת החברה.

Kollant פועלת בתחום הלא חקלאי. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת סל רחב של מוצרים להגנת הצומח ובכללם מוצרים המשמשים לתברואה, המיועדים בעיקרם לשימושים שאינם בתחום החקלאות.

עיקר מכירותיה של קבוצת Kollant הינן באיטליה ובמדינות אחרות באירופה. היקף המכירות של החברה בשנת 2005 היה כ-30 מיליון דולר.

ג'יורג'יו מריאני, מנכ"ל Kollant, אמר כי "אנחנו גאים להפוך לחלק מקבוצת מכתשים אגן, החברה הגנרית המובילה בעולם ובאירופה בתחום האגרו כימיה. הצטרפותנו למכתשים אגן פותחת בפנינו מגוון אפשרויות והזדמנויות עסקיות. זהו מהלך אסטרטגי עבורנו אשר יאפשר לנו להרחיב את סל המוצרים, להעניק שירות טוב ואיכותי יותר לכל לקוחותינו באיטליה ומחוצה לה, להעמיק את קשרינו הטובים עם הספקים שלנו, ולהאיץ את קצב הצמיחה".

שלמה ינאי, מנכ"ל מכתשים אגן ציין, כי "רכישת Kollant, קבוצת מובילה וידועה בתחומה באיטליה היא צעד נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה הרב שנתית של מכתשים אגן. הרכישה ושילוב קבוצת Kollant בקבוצת מכתשים אגן , תאפשר לנו להאיץ את קצב הגידול בשוק הלא-חקלאי, שנקבע כאחד ממנועי הצמיחה האסטרטגיים של החברה."