אלוני חץ פירסמה את טיוטת התשקיף להנפקת אמות: תגייס כ-860 מ' ש'

הגיוס יתבצע בהנפקת מניות, אופציות ואג"ח לפי שווי חברה של 1.3 מיליארד שקל * באוגוסט נרכשה אמות לפי שווי של 956 מיליון שקל

אלוני חץ , חברת הנדל"ן שבשליטת נתן חץ, פירסמה היום את טיוטת התשקיף להנפקת אמות, לפיה מתכננת החברה לגייס כ-860 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 1.3 מיליארד שקל.

כ-260 מיליון שקל מתוך הסכום המלא יגוייסו בהנפקת מניות ואופציות לציבור בבורסה בתל-אביב, 100 מיליון שקל יגוייסו בהנפקה פרטית לבעלי המניות של החברה וכ-500 מיליון שקל יגוייסו בהנפקת אג"ח.

שיעור האחזקה של אלוני חץ צפוי להידלל ל-80% מ-100% כיום, באם תושלם ההנפקה במלואה ובהיקף המתוכנן. בעקבות ההנפקה מצפה אלוני חץ לרשום רווח הון של 100-120 מיליון שקל.

נציין, כי כבר לפני כחודש פורסמו נתוני ההנפקה המתוכננת. החתמים הראשיים בהנפקה יהיו איפקס חיתום, לידר ואי. בי. אי. לאחר ההנפקה צפויה אמות להיכלל במדד תל-אביב 100.

אלוני חץ רכשה את השליטה באמות לפי שווי של 956 מיליון שקל באוגוסט האחרון. שווי החברה לצורך ההנפקה משקף עלייה של 36% לעומת שוויה ביום רכישתה על ידי אלוני חץ.

בריאיון ל"גלובס" לפני כחודש טען חץ, כי "מאז הרכישה שוק הנדל"ן טיפס בעשרות אחוזים ולכן שווי השוק של אמות בעת ההנפקה ודאי שלא יירד ממחיר הרכישה". מתחילת השנה עלה מדד הנדל"ן בבורסה בת"א בכ-50%.