דוראה השלימה גיוס של 115 מיליון שקל בהנפקת אג"ח ואופציות

בהנפקה נצפו ביקושי יתר של 12 מיליארד שקלים * היקף ההנפקה הוגדל בעקבות ביקושים גבוהים גם במכרז המוסדי לפני כשבוע וחצי

חברת הנדל"ן דוראה , שבשליטת בצלאל איגר, השלימה אמש את המכרז הציבורי בהנפקתה בבורסה בתל-אביב. החברה השלימה גיוס של כ-115 מיליון שקל באג"ח ובאופציות.

בהנפקה נצפו ביקושי יתר של 12 מיליארד שקלים, שהגיעו לאחר ביקושי יתר גבוהים גם במכרז המוסדי, בעקבותיהם הוגדל היקף ההנפקה.

ההנפקה נסגרה בריבית המינימום, כך שהאג"ח סטרייט יישא ריבית בשיעור של 4.9%, ואילו האג"ח להמרה תישא ריבית בשיעור של 4.15%. שיעור ההקצאה למזמינים בריבית המינימום יהיה נמוך ביותר ויעמוד על כ-0.6%.

היחידות שהונפקו מורכבות מאג"חים להמרה, אג"ח סטרייט אופציות לאג"ח ואופציות למניות.

במכרז המוסדי של ההנפקה נרשמו לפני כשבוע וחצי ביקושים גבוהים בסך של כ-730 מיליון שקל. לאור הביקושים הגבוהים במכרז הציבורי, יוקצו למשקיעים המוסדיים רק 50% מניירות הערך שהוצעו בהנפקה.

את ההנפקה הובילו החתמים הבינלאומי חיתום, מנורה חיתום והראל חיתום.

בצלאל איגר, מנכ"ל דוראה, אמר בתגובה להשלמת ההנפקה, כי "אנו גאים באמון הרב שהביעו בנו המשקיעים, ומאמינים כי נדע לנצל את המזומנים שגייסנו לצורך השקעות חדשות, שיניבו תשואות גבוהות לבעלי המניות שלנו ויסייעו לדוראה לבצע קפיצת מדרגה בנוגע להיקפי פעילותה".

דוראה משקיעה בעיסקאות לרכישת נדל"ן מניב בישראל, גרמניה, צ'כיה, הולנד ובריטניה. החברה שולטת בחברת הנדל"ן הבורסאית ליברטי (87.8%), המתמחה בנדל"ן בישראל ובחו"ל. כמו כן מחזיקה דוראה ב-25% ממניות חברת אורתם סהר, העוסקת בקבלנות ביצוע ובייזום פרוייקטים בחו"ל.