פולאר בינלאומי מתרחבת לסין: תקים פרויקט נדל"ני בשנחאי בהיקף 700 מיליון דולר

הפרויקט יוקם ברובע היהודי בעיר על שטח של כ-200,000 מ"ר * תפעל למימון הפרויקט באמצעות הכנסת שותפים נוספים

פולאר בינלאומי , מקבוצת פולאר השקעות , הודיעה היום כי חתמה על מסמך הבנות עם חברה קנדית לשיתוף פעולה בפרוייקט נדל"ן ברובע היהודי בשנחאי שבסין על שטח כולל של כ-200,000 מ"ר עם זכויות בנייה המוערכות בכ-400,000 מ"ר ואשר ייועד למגורים, מבנים מסחריים, מרכזי קניות, מלונאות בניני משרדים ושטחים ציבוריים.

לחברה הקנדית מוקנות זכויות מהרשויות המקומיות בשנחאי לפיתוח הנדל"ני ברובע היהודי. היקף הפרויקט הצפו נאמד בכ-700 מיליון דולר והפיתוח אמור להתנהל במספר שלבים ויתפרס על פני כמה שנים.

על פי מסמך ההבנות, פולאר בינלאומי והחברה הקנדית תקמנה חברה סינית משותפת כאשר הזכויות של פולאר בינלאומי בחברה הסינית תהיינה בשיעור של 95% ושל החברה הקנדית 5%, תוך אפשרות להגדלת הזכויות של החברה הקנדית ל-10% כפונקציה של התשואה שיניב הפרויקט על ההון העצמי שיושקע.

פולאר בינלאומי תגייס מימון לפרויקט בדרך של צירוף שותפים סיניים ומשקיעים אסטרטגיים מקומיים וזרים, ומגופים פיננסים. ביצוע הפרויקט וחתימה על הסכם מפורט יהיו לאחר ביצוע בדיקת נאותות לפרוייקט, קבלת כל ההיתרים והאישורים מהרשויות הסיניות הרלבנטיות והשלמת גיוס המימון לפרוייקט.

דובי וויס, מנכ"ל פולאר בינלאומי, מסר כי "עיסקה זו מהווה הזדמנות אסטרטגית יוצאת דופן לחברה לפעול בסין המושכת אליה משקיעים מכל רחבי העולם ולחבור לגופים בינלאומיים המחפשים הזדמנויות עיסקיות להשקעה בנדל"ן בסין ואשר כבר מפנים לכך סכומי עתק. הפרוייקט עצמו הינו מורכב, יחד עם זאת הינו מאתגר ומרתק, שכן הוא כולל פיתוח מגוון נדלני רחב. שותפות פולאר בינלאומי בפרוייקט מהווה פריצת דרך משמעותית עבור החברה וחברות ישראליות נוספות".