עמיקם כהן תורם לקהילה

עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר, השתתף בטקס שנערך בבית הספר נטעים ברמת-גן, שבו הקימה פרטנר חדר מחשבים * פייר בסנינו, מבעלי קבוצת שפע, נבחר לשמש כנשיא קרן הצדקה Founds Social Juif Unifie * ואילו ענת שני מונתה למנהלת תחום קינוחים בחטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל

פייר בסנינו נבחר

* פייר בסנינו, מבעלי קבוצת שפע, נבחר לשמש כנשיא קרן הצדקה - Founds Social Juif Unifie, בהצבעה אנונימית שנערכה השבוע. קודם למינויו שימש פייר כחבר בוועד המנהלים בקרן. בסנינו מחליף בתפקידו את דיוויד רוטשילד, שהחליט לפרוש מהנשיאות. בסנינו יכהן גם כנשיא United Jewish Appeal בצרפת, במשותף עם דיוויד דה רוטשילד.

לאחר ספירת קולות הימאים חלק בסנינו, שמשמש גם כנשיא הקונגרס היהודי האירופי (מתי הוא ישן?), מחמאות רבות לקודמו בתפקיד. בסנינו הדגיש כי מטרתו היא להמשיך את העבודה העצומה שעשה קודמו, שהפך את הקרן, במהלך 10 שנות כהונתו, למוסד גדול מוכר ומוערך בצרפת ומחוצה לו. בסנינו הוסיף שהוא ימשיך לעבוד על מנת לקדם את האחדות ולחזק את הקשר עם ישראל.

עמיקם כהן מקים

* עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר, והמשנה שלו דוד אבנר, עשו השבוע הפוגה קצרה מהביזנס כדי לתרום את חלקם לקהילה. שני הכתומים פגשו את ראש עיריית רמת-גן, צבי בר, והרב הראשי של העיר, בטקס שנערך בבית הספר נטעים ברמת-גן, שבו הקימה פרטנר חדר מחשבים.

עמיקם כהן ניצל את המאורע החגיגי על מנת לשתף את הנוכחים בתפיסת העולם שלו: "בשנת 1998, החברה הייתה בהפסדים של מיליארד שקל ולמרות זאת לא ויתרנו, תרמנו לקהילה והתמדנו בפעילות הרבה בתחומי החינוך והטכנולוגיה". כהן הדגיש בטקס שתרומות לקהילה הן חלק מהאסטרטגיה של החברה מאז שנוסדה והוסיף: "אנחנו פעילים יותר בפריפריות מאשר בערים מרכזיות, כי שם כנראה הציבור זקוק לנו יותר. פרטנר וכל עובדי החברה מתגייסים מדי שנה, בהתנדבות מלאה, לפרויקט 'לתת' שכולל איסוף תרומות וכסף לנזקקים".

ענת שני מתמנה

* דמיינו לעצמכם עולם מושלם למחצה שבו אתם מוקפים בקינוחים מעוררי תיאבון. אז כן, זה עלול להרוס את הדיאטה, בלשון המעטה, אבל הטעם, אוי הטעם. למה אנחנו מספרים לכם את זה? בגלל שציפור קטנה לחשה לנו שענת שני התמנתה למנהלת תחום קינוחים בחטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל וחשבנו שהתפקיד שלה, לצד האחריות, כולל גם אפשרות לזלול שלל מגדנות חביבות ומעוררות תיאבון. מקודמת נוספת בחברה היא ססיליה גאס, שהתמנתה למנהלת לקוחות אסטרטגים.