קמור רכשה שישה נכסים מניבים במערב גרמניה תמורת כ-52.2 מיליון אירו

דמי השכירות השנתיים עומדים על כ-3.9 מיליון אירו המשקפים תשואה של 7.5% על הנכס

קמור הודיעה היום כי חברת הבת שלה, (50%) קמור אירופה, רכשה שישה נכסים מניבים במערב גרמניה תמורת כ-52.2 מיליון אירו (292 מיליון שקל) כשחלקה בעסקה הינו 50%. לרכישה הוצאות נילוות על סך של כ-4.5 מיליון אירו.

דמי השכירות השנתיים עומדים על כ-3.9 מיליון אירו המשקפים תשואה של 7.5% על הנכס. ההוצאות השוטפות ודמי הניהול משולמות על ידי השוכרים.

החברה מימנה כ-82% מסכום הרכישה באמצעות מוסד פיננסי בחו"ל לתקופה של 7 שנים בריבית קבועה של 5.31%.

הנכס בפרנקפורט כולל קומפלקס של 3 בנייני משרד בשטח כולל של כ-16 אלף מ"ר. בדיסלדורף נרכשו 2 בנייני משרדים בשטח כולל של כ-4.6 אלף מ"ר ובקלקהיים נרכש מרכז מסחרי בשטח כולל של כ-6.5 אלף מ"ר.

החברה מסרה, כי כי הדיירים העיקריים בפורטפוליו הינם, ממשלת גרמניה, הנהלת רשת בתי המלון steigeberger, בנק UBS ועוד מספר לקוחות. עוד מסרה החברה, כי תפוסת הנכסים עומדת על 100%.

קמור נשלטת כיום על-ידי דני ברנר באמצעות חברת אגרי הציבורית שמחזיקה בכ-68% ממניותיה. בעלי עניין נוספים בחברה הם איש העסקים מוזי ורטהיים, שהגדיל בשנה האחרונה את אחזקתו בה ואוחז כיום בכ-8.6% מההון, וכן קופת התגמולים של התעשייה האווירית שמחזיקה בכ-7.4% מהמניות. החברה נסחרת כיום לפי שווי של כ-90 מיליון דולר, לאחר שמניותיה זינקו בכ-50% בשנה האחרונה.