לב צ'רנוי: שותפיי לברונסון-ברנובסקי, יצחק ברונסון ורומן דון, מנסים להשתלט על החברה

מבקש מביהמ"ש צו מניעה זמני במעמד צד אחד האוסר על הדירקטורים החדשים, דוד טל ובן חורין, מלבצע כל פעולה בשם החברה

איש העסקים לב צ'רנוי טוען, כי שותפיו בחברת ברונסון-ברנובסקי ובניו, יצחק ברונסון (40%) ורומן דון (20%), מבקשים להשתלט על החברה ולנשלו מזכויותיו (40%).

לחברה נכס אחד בלבד והוא 50% ממניות חברת הבת "לב קנדה אילת". לחברה זו זכויות במגרשים בעיר אילת. היקף הזכויות לא ברור נוכח מחלוקת עם מינהל מקרקעי ישראל.

לדברי צ'רנוי, ברונסון ודון מתיימרים להדיח את חברי הדירקטוריון המכהן של החברה, שזהותם נקבעה בפסק דין שניתן לפני כשלושה חודשים. לטענתו, מאחורי פעולותיהם עומד רפי טל, השותף של החברה בחברת הבת לב קנדה אילת.

צ'רנוי מציין, כי לפני כחודש התקיימה אסיפה כללית שלא מן המניין של החברה, שקבעה כי יש להדיח את חברי הדירקטוריון ובמקומם למנות כדירקטורים את דוד טל, בנו של רפי טל, ואת גיל בן חורין, המזוהה עם טל. זאת, לדבריו כחוליה נוספת בשרשרת של ניסיונות מצד ברונסון, דון וטל להשתלט על החברה.

צ'רנוי מבקש מבית המשפט המחוזי ב"א להוציא צו מניעה זמני במעמד צד אחד האוסר על הדירקטורים החדשים בחברה, דוד טל ובן חורין, מלבצע כל פעולה בשם החברה. כמו כן, הוא מבקש צו זמני שישאיר על כנו את המצב הקיים המעוגן בפסק הדין מיוני, הקובע את זהות חברי הדירקטוריון. זאת, כדי למנוע מברונסון ודון לבצע פעולות בלתי הפיכות שיגרמו לחברה נזק בלתי הפיך. השופט יהודה זפט ביקש לקבל את תגובת ברונסון ודון לבקשה. (ה.פ. 1133/06).