היזם אורי דורי זכה במכרז של גינדי החזקות: יבנה 2 מגדלי מגורים בני 26 קומות בר"ג

גינדי החזקות עלתה לכותרות עת שרי אריסון רכשה את שלוש הקומות העליונות במגדל מגורים שבונה החברה בליבה של תל אביב

היזם אורי דורי זכה השבוע במכרז של חברת גינדי החזקות לביצוע פרויקט שני מגדלי מגורים בני 26 קומות, 192 דירות בשכונת תל בנימין בר"ג. על פי החוזה, דורי יבנה את הבניינים בחוזה פאשולי (עד המפתח) בעלות של 130 מיליון שקל, שהם כ-160 אלף דולר לדירה . דורי גבר במכרז על חברות בנייה מובילות, בהם תדהר, אלהר, מליבו ודניה סיבוס מקבוצת אפריקה ישראל .

זכייתו של דורי נמסרה ע"י בעלי גינדי החזקות באירוע לחשיפת פרויקט G TEL AVIV המתוכנן להיבנות על מגרש בן 3.5 דונם ברחוב שאול המלך 1 פינת אבן גבירול בלב תל אביב.

גינדי החזקות רכשו את המתחם מידי חברת אשדר וסהר פיתוח תמורת כ-20 מיליון דולר ובכוונתם להקים עליו מגדל מגורים בן 31 קומות שיכלול 37 דירות בלבד. הפרויקט התפרסם בשל עיסקת הענק, בה רכשה בעלת השליטה בבנק הפועלים שרי אריסון את 3 הקומות העליונות בשטח ברוטו של 1,200 מ"ר תמורת 13 מיליון דולר, שהם 18,500 דולר למ"ר.

לדברי אבי גינדי, "בני הזוג אריסון בחנו במשך תקופה ארוכה מספר מגדלי יוקרה הבנויים והמתוכננים להיבנות בתל אביב ולשמחתי הם בחרו בפרויקט שלנו. העיסקה נחתמה בפחות מרבע שעה ושרי לא קיבלה שקל הנחה".

גינדי הוסיף כי בימים אלו החברה מנהלת מו"מ מתקדם למכירת דופלקס בן 2 קומות בשטח של 800 מ"ר מתחת לדירתה של שרי אריסון, תמורת 12.2 מיליון דולר.

על פי הערכות החברה, דירה בת 295 מ"ר ברוטו בקומה הראשונה תימכר תמורת 2 מיליון דולר והמחירים יעלו מקומה לקומה. כמו כן נמסר כי המחירים צפויים להעלות בהדרגה בכ-50 אלף דולר בכל חודש.

לדברי גינדי, "מדובר בהגשמת חזון של החברה לבנות את הבניין המשוכלל והיוקרתי ביותר בתל אביב. אנו נשקיע בהקמת הפרויקט כ-450 מיליון שקל. עד כה נמכרו 8 דירות בשווי כולל של 29 מיליון דולר. הבניין המתוכנן ע"י האדריכלים רני זיס שתכנן עבור יצחק תשובה את הפלאזה בניו יורק, השרתון סיטי טאואר ואחרים וגידי בר אוריין המתמחה בתכנון בניינים בתל אביב ובעיקר במבנים לשימור".

בניית הפרויקט צפויה בתחילת שנת 2007 ותימשך כ-3 שנים. בימים אלו צפוי להיבחר הקבלן שיבצע את הפרויקט. גינדי החזקות נמצאת בבעלות אבי, גיא ורועי גינדי, בניו של הקבלן יגאל גינדי, ואחותם ליטל גינדי מטלון.