חייל צה"ל נפצע קשה בבית חאנון; הפתח' והג'יהאד מאיימים לחדש הפיגועים

דובר ועדות ההתנגדות העממית קרא לישראל להפסיק באופן מיידי המבצע ברצועה, שפוגע לדבריו בסיכויים לשחרר בשלום את החייל החטוף, גלעד שליט

הפת"ח והג'יהאד האיסלאמי מאיימים לחדש את פיגועי ההתאבדות בישראל, אם צה"ל ימשיך לפעול ברצועת-עזה.

דובר ועדות ההתנגדות העממית קרא לישראל להפסיק באופן מיידי המבצע, שפוגע לדבריו בסיכויים לשחרר בשלום את החייל החטוף, גלעד שליט. הפלשתינים מדווחים כי משעות הבוקר נהרגו בעזה 5 מאנשיהם, מאש צה"ל.

חייל צה"ל נפצע קשה מאש מחבלים באזור בית חאנון שברצועת עזה. הודעה נמסרה למשפחתו של החייל, נגד איש קבע. גורמי ביטחון ברשות מסרו שבארבעת ימי המבצע, נהרגו ברצועה 42 חמושים ואזרחים.

מחסני אמל"ח התגלה ב-3 בתים ברצועה


הדבר אירע הלילה כאשר כח של יחידה מובחרת פעל באזור כדי לפגוע במשגרי קאסמים. את הכח הפתיע ירי שנפתח לעברו. ממנו נפגע הנגד קשה. מאש הכח נהרג מחבל חמוש. מתחילת המבצע בבית חנון פגע בצה"ל ב-7 חוליות של משגרי קאסמים.

הבוקר חיסל צה"ל בירי מן האוויר את אחד מראשי יחידת ייצור הקאסמים של חמאס ברצועת עזה - כך מסרו הפלסטינים. הוא נהרג בעת שנסע עם פעילי חמאס נוספים. אדם אחר ברכב נהרג מהירי ונפצע הנוסע השלישי.

במקביל, בשלושה בתים צמודים בבית חנון גילו כוחות צה"ל מחסן של אמצעי לחימה, ובהם טילי אר.פי.ג'י, רובי קלצ'ניקוב ורימונים - הבתים פוצצו. במקומות נוספים בבית חנון נתגלו אמצעי לחימה אחרים והם משגרי קאסמים ועוד'.