השיפור בביצועי אורפק סייע להגדיל את הכנסות או.אר.טי ברבעון השלישי ב-31% ל-55 מיליון שקל

בחברה מעריכים, כי על רקע גידול בצבר ההזמנות של אורפק הרי שב-2006 יוצג שיפור משמעותי בתוצאותיה

חברת או.אר.טי , לשעבר רפק טכנולוגיות, הנשלטת בידי חברת אינטרגאמא , דיווחה היום (ב'), כי הכנסותיה ברבעון השלישי צמחו ב-31% לכ-55 מיליון שקל. הרווח הרבעוני הנקי של או.אר.טי, המחזיקה באורפק (נסחרת ב-AIM) וטרנסווי, זינק ב-300% לכ-4.5 מיליון שקל.

את מירב הכנסותיה של או.אר.טי ניתן לזקוף לזכותה של אורפק, המפתחת מערכות תדלוק וניהול תחנות דלק, אשר סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 52 מיליון שקל, עליה של כ-25% ביחס לרבעון המקביל. הרווח הנקי של אורפק בתקופה האמורה צמח בכ-27.3% ל-7.6 מיליון שקל.

הגידול בהכנסות אורפק נבע, בין היתר, מהמשך הפעילות בשוק ההודי (מול HPCL), תחילת אספקה במסגרת הסכם גדול עם של (Shell) בטורקיה ומעסקאות נוספות ברומניה, רוסיה ומקסיקו.

צבר ההזמנות של אורפק לרבעון הרביעי גדול מזה שהיה ברבעון המקביל אשתקד, ולכן, להערכת החברה, גם בתוצאות שנת 2006 כולה, תציג החברה שיפור משמעותי בתוצאותיה.

או.אר.טי ממשיכה לשמור על איתנות פיננסית עם הון עצמי של כ-79.3 מיליון שקל בסוף הרבעון השלישי, המהווה כ-40% מסך המאזן.

אלכס מילנר, מנכ"ל או.אר.טי, מסר: "אנו שבעי רצון מתוצאות הפעילות של או.אר.טי, שמציגה צמיחה לאורך זמן. אנו ממשיכים להשקיע מאמצים להרחבת תחום העסקים כדי שיכלול מגוון פתרונות מקצה לקצה לחברות הדלק ופועלים לכניסה למדינות מתפתחות נוספות במזרח אירופה ואסיה בתחום מערכות התדלוק האוטומטי. במקביל, אנו משקיעים מאמצים בתחום מערכות ניהול ציי הרכב להמשך ייעול התהליכים והבאת התחום לרווחיות".