תפרון סוגרת רבעון: ההכנסות גדלו בכ-9% לכ-50 מיליון ד'; צופה מחצית ראשונה בעייתית

(עדכון) - עוצמת השקל ומלחמת לבנון השנייה שחקו את הרווחיות הגולמית והתפעולית * הרווח הנקי למנייה מפעילות מתמשכת ירד ב-4%

חברת תפרון , יצרנית בגדים בטכנולוגיית אל-תפר, דיווחה היום (ג') על תוצאותיה העסקיות לרבעון הרביעי ושנת 2006 כולה.

ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו ב-50 מיליון דולר, גידול של 8.7% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2005.

המרווח הגולמי ברבעון הרביעי עמד על 22.2%, שחיקה קלה ביחס למרווח תפעולי של 22.8% ברבעון המקביל ב-2005. המרווח התפעולי הרבעוני עמד על 12.9%, שחיקה ביחס למרווח תפעולי של 15.3% ברבעון המקביל ב-2005.

הרווחיות הגולמית והתפעולית נשחקה על רקע התחזקות השקל ביחס לדולר ופגיעת מלחמת לבנון השנייה. כך מסבירים בחברה.

הרווח הנקי מפעילות מתמשכת עמד על 0.22 דולר למנייה, ירידה של כ-4% ביחס לרווח הדולרי למנייה ברבעון המקביל ב-2005.

נזכיר כי תפרון מכרה את פעילותה בתחום הטקסטיל הרפואי (אלבא) בסוף 2005 ולכן הפסיקה להכליל את תוצאותיה באפריל אשתקד.

בסיכום שנתי (2006) רשמה תפרון הכנסות שיא מפעילות נמשכת של כ-188 מיליון דולר, גידול של כמעט 10% ביחס ל-2005.

בחברה מתריעים מפני מחצית ראשונה (2007) בעייתית: מנכ"ל תפרון, יוס שירן, מסר שבתפרון "צופים ירידה זמנית במכירות קו מוצרי הלבשת הספורט במחצית הראשונה של 2007 וגידול במכירות בקו זה במחצית השנייה של השנה, בה תציג Nike את הדור הבא שלה להלבשת הספורט".

ביחס למחצית השנייה של השנה, מסר שירן: "נראה גידול במכירות ושיפור בשיעורי הרווח התפעולי. בסיכומו של דבר, אנו צופים רמת הכנסות גבוהה יותר בשנת 2007 לעומת שנת 2006".

תפרון