הנפקת וראז, החברה הבת של ECI, תבוצע בשבוע הבא: תגייס 66.5 מיליון דולר

החברה האם ECI תמכור 2.3 מיליון מניות בהיקף הצפוי להגיע ל-25.3 מיליון דולר * וראז תנפיק 6.8 מיליון מניות ומחיר ההנפקה הממוצע יעמוד על 11 דולר למניה

חברת התקשורת וראז, שבשליטת ECI טלקום הישראלית, מתכננת לגייס 66.5 מיליון דולר בהנפקה שתבוצע בשבוע הבא. וראז, הממוקמת בסן-פרנסיסקו ומשווקת ציוד תקשורת אלחוטי ושירותי פס רחב בעזרת ציוד המעביר שיחות טלפון קוליות על גבי האינטרנט, תנפיק 6.8 מיליון מניות, כאשר מחיר ההנפקה הממוצע יעמוד על 11 דולר למניה, והסימול של מניית החברה יהיה VRAZ בבורסת הנאסד"ק.

החברה האם ECI תמכור 2.3 מיליון מניות בהיקף הצפוי להגיע ל-25.3 מיליון דולר. נציין, כי החזקותיה של ECI בוראז עומדות כיום על 40.1%, ולאחר מכירת המניות בעת ההנפקה תרד ההחזקה ל-27.5% מהון המניות.

בכוונת וראז להשתמש בהון מההנפקה לצורך הרחבת פעילותה ולהוספת כוח אדם לשורותיה. לפי התשקיף שהגישה החברה באוקטובר, עולה כי החברה הפסידה 13.9 מיליון דולר בשנת 2006 על הכנסות בגובה 99.6 מיליון דולר. את הנפקת החברה יובילו החתמים קרדיט סוויס וליהמן ברדרס, ותינתן להם האופציה לרכוש עד 1.4 מיליון ממניות החברה.

ECI מספקת פתרונות תקשורת לחברות טלקום וספקי תקשורת, כולל מוצרי גישה בפס רחב, נתבים לתחום האקסס, תקשורת אופטית ו-VoIP. שווי השוק של החברה הנסחרת בנאסד"ק, הוא כמיליארד דולר.

מתחרותיה של וראז הן ספקיות ציוד לטלפונים, וביניהן אריקסון (ERIC), לוסנט ונורטל (NT). כמו כן, בחברה מתחרות גם ענקיות תקשורת כגון סיסקו וסונוס (SOBS).