בכירים ב"קדימה": הירשזון בדרך לחופשה יזומה - יתרכז בהגנתו; אולמרט נפגש עם ח"כ חיים רמון ודן עימו על מועד חזרתו לזירה הפוליטית

(עדכון) - אתר nfc מצטט גורם "מקורב מאוד להירשזון": "הדאגה העיקרית שלנו כרגע אינה הגשת כתב האישום, אלא לשמור ששר האוצר הירשזון לא יתאבד - הוא במצב נפשי קשה ביותר, התקשורת רוקדת על דמו; מבקש מהמשטרה להודיע כי אינו חשוד בגניבת כספים מפרויקט מצעד החיים, להנצחת נספי השואה"

בכירים ב"קדימה" מעריכים כי הירשזון יצא בקרוב לחופשה יזומה בכדי להתרכז בהגנתו, ואולמרט ימלא את מקומו עד שהיועץ המשפטי מזוז יאמר את דברו. "המסע התקשורתי נגדו רק דוחה את ההודעה על כך". הוסיפו הבכירים. במקביל דן ראש הממשלה עם מחליפו המועדף לתפקיד, ח"כ חיים רמון, שצפוי לחזור לזירה הפוליטית עם סיום ריצוי העבודות הקהילתיות שהוטלו עליו.

"הדאגה העיקרית עכשיו אינה האם יוגש נגד שר האוצר, אברהם הירשזון, כתב אישום בגין עבירות פליליות. סביר להניח שיוגש כתב אישום, אם כי מצומצם מאוד ביחס לחשדות נגדו. הדאגה עכשיו היא שלא ינסה לשלוח יד בנפשו ולא יתאבד. לכן אנחנו מנסים להשגיח, ככל שניתן. לעודד אותו, להדוף את המתקפות עליו ולהרחיק ממנו את אמצעי התקשורת".

כך אמר אתמול בערב (שבת) גורם המוגדר "מקורב מאוד להירשזון" לאתר Nfc של העיתונאי יואב יצחק.

לפי הדיווח של אותו גורם ל-Nfc, "הירשזון מצוי במצב נפשי קשה ביותר. החקירה הולכת ומסתעפת ואין לו תשובות משכנעות על כל החשדות נגדו. התקשורת רוקדת על דמו, מערבבת בין הפרשות, וגם מפרסמת כזבים, כולל חשדות כאילו גנב כספים מפרויקט מצעד החיים. בני משפחתו מגלים נוכחות גדולה מתמיד ומקפידים להיות עירניים, וגם כמה ממקורביו שומרים על קשר טלפוני תכוף מהרגיל".

לפי אותו גורם, הירשזון נפגע במיוחד מהאשמות כי כי גנב לכאורה כספים מפרויקט מצעד החיים, שנועד להנציח ולהזכיר את הנספים בשואה. לפי הגורם, שר האוצר אף מבקש מהמשטרה "לעשות איתו צדק ולהודיע שאין חשד נגדו כי גנב כספים מפרויקט זה". Nfc לא מדווח מה מתכוונת המשטרה לעשות בנוגע לבקשה זו.

בתוך כך נועד היום ראש הממשלה, אהוד אולמרט,עם חבר הכנסת חיים רמון. השניים סיכמו כי לאחר שישלים רמון את העבודה למען הקהילה, שנגזרה עליו על ידי בית המשפט בשל הרשעתו בפרשת הנשיקה, יחליטו השניים אם ובאיזה דרך ישתלב רמון חזרה בחיים הפוליטיים. זאת כאשר רמון הוא מועמדותו המועדף של אולמרט לתפקיד שר האוצר. איש נוסף ששמו הוזכר באחרונה כמועמד לשר האוצר הוא, שלמה נחמה, שפרש לאחרונה מתפקיד יו"ר בנק הפועלים.