קמן רוכשת 90% מחברת אלמור תמורת כ-4 מיליון שקל

החברה הנרכשת משווקת ומפיצה של חומרים לתעשיית הפיברגלס, לוחות פלסטיים וכן מוצרים לתעשיית ה"עשה זאת בעצמך"

קמן סחר, מקבוצת קמן אחזקות , הודיעה היום (ג') כי באמצעות חברת אלכסנדרוביץ' שבבעלותה המלאה, היא חתמה על הסכם לרכישת 90% מחברת אלמור פיברגלס מידי מנכ"לית החברה, לבנה מור, תמורת כ-4 מיליון שקל.

בנוסף, במהלך 3 השנים הקרובות תשלם אלמור עצמה למור סכום של כ-4.4 מיליון שקל, תמורת שמירת אי-תחרות בתחומי פעילותה של החברה. כמו כן, לצדדים יוענקו אופציות הדדיות (Call ו-Put), כך שקמן תוכל לרכוש את יתרת המניות באלמור במהלך 3 השנים הקרובות תמורת כ-490 אלף שקל נוספים.

בין הצדדים סוכם עוד כי מור תמשיך לנהל את אלמור במהלך 3 השנים שלאחר חתימת העסקה.

אלמור עוסקת ומתמחה בשיווק והפצה של 3 קבוצות מוצרים: מוצרים לתעשיית הפיברגלס (יריעות, אבקות, שרפים ועוד); לוחות פלסטיים גליליים; מוצרים לתעשיית ה"עשה זאת בעצמך". משרדיה ומתקניה של החברה ממוקמים בבית שמש ובקרית ביאליק.

מחזור הכנסותיה של אלמור בשנת 2006 הסתכם בכ-21 מיליון שקל והיא הציגה בשנה זו רווח תפעולי בסך של כ-1.5 מיליון שקל ורווח נקי בסך של כ-708 אלף שקל.

גיורא ענבר, מנכ"ל קמן אחזקות ויו"ר קמן סחר, אמר היום: "רכישת אלמור מצטרפת לרכישות נוספות שביצענו בשנה האחרונה באמצעות קמן סחר, בעיקר של חברות מתחומי המתכת והגומי, והיא מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו בתחום הסחר מוצרים משלימים מתחומי הפיברגלס והפלסטיקה.

קמן סחר בנתה לעצמה פורטפוליו רחב ביותר של מוצרים, עם נציגויות של שורה ארוכה של יצרנים מובילים בתחום מוצרי התעשייה השונים, ובכך היא הופכת לשחקנית מובילה בשוק הפצת המוצרים לסקטור התעשייתי ועם פריסה גיאוגרפית רחבה".