אסים השקעות חתמה על הסכם מקדמי לרכישת קרקעות בבוקרשט בשטח כולל של 590 אלף מ"ר

העסקה הדורשת עדיין בדיקת נאותות צפויה להחתם עד ה-23 במאי ותתבצע בתמורה ל-5 מיליון אירו

אסים השקעות הודיעה כי חברה נכדה של אסים נדל"ן ברומניה התקשרה בהסכם מקדמי לרכישת שתי חטיבות קרקע בשטח כולל של 590 אלף מ"ר הנמצאות כ-20 ק"מ מדרום מערב לבוקרשט.

על פי ההסכם המקדמי, תרכוש אסים רומניה את הקרקע בתמורה לסך כולל השווה לכ-5 מיליון יורו. עם חתימת ההסכם המקדמי, הפקידה אסים רומניה סך השווה לכ-1 מיליון יורו בנאמנות על חשבון התמורה.

אסים התחייבה לבצע בדיקת נאותות ולחתום על הסכם המכר עד 23 במאי. בתקופה זו התחייב המוכר שלא לא להציע את הקרקע לגורם אחר ועם חתימת ההסכם המקדמי, נרשמה בטאבו הערת אזהרה לטובת אסים רומניה, בהתאם להוראות הדין הרומני. על פי התב"ע החלה על הקרקע, היא מיועדת למגורים ו/או מסחר, בכפוף להוראות הדין הרומני.

צביקה כרמי מנכ"ל אסים: "בעקבות הצטרפותה של רומניה לשוק האירופאי המשותף, ישנה תנופה של פיתוח כלכלי, בעיקר בתחום הנדל"ן. בכוונתנו לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר ולמנף את היכולות שלנו. נמשיך לפעול על מנת למצות את הפוטנציאל הגלום בקרקעות שנרכשו ולהעמיק את אחיזתנו ברומניה.

צביקה כרמי, מנכ"ל אסים: "אסים ממשיכה את פעילותה הענפה בהעמקת האחיזה בתחום הנדל"ן הרומני, כחלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה. הפוטנציאל הגלום בקרקעות שנרכשו גדול מאוד ונמשיך לבחון אפשרויות רכישה נוספות בתחום הנדל"ן המזרח אירופי".

עוד נמסר כי החברה בוחנת הרחבת פעילותה הנוכחית בבולגריה וכן בהשקעות נדל"ן במדינות נוספות באירופה בנוסף לפעילותה הענפה ברומניה.