המסחר במניות המעו"ף אופיין בנפח גבוה והסתכם היום בכ- 1.75 מיליארד שקל

[לאתר המעו"ף] היחס בין אופציות המכר לאופציות הרכש היה גבוה מעט מהיחס הממוצע ונקבע על 1.2, ומקובל לראות בכך אינדיקאטור טכני חיובי

אי הוודאות הפוליטית המשיכה לתת את אותותיה גם היום, וכתוצאה מכך המסחר במדד ת"א 25 היה תנודתי ביותר. בסיום המסחר עלה המעו"ף ונקבע ברמה של 1076.16 נקודות. נתון זה מבטא עלייה יומית של כ- 0.77% .

העלייה בסוף יום המסחר יכולה להיות מיוחסת לפתיחת המסחר החיובית בארה"ב והשפעתה על השוק הישראלי. המסחר במניות המעו"ף אופיין בנפח גבוה בדומה לאתמול והסתכם היום בכ- 1.75 מיליארד שקל.

מחזור המסחר באופציות המעו"ף היה קרוב מאוד למחזור היומי הממוצע בחודש שעבר והסתכם ב-402 אלף אופציות בקירוב (לעומת מחזור יומי ממוצע של 440 אלף יחידות בחודש שעבר). היחס בין אופציות המכר לאופציות הרכש היה גבוה מעט מהיחס הממוצע ונקבע על 1.2 , זהו יחס המשקף מסחר רב יותר באופציות המכר (PUT) לעומת אופציות הרכש (CALL) ומקובל לראות בכך אינדיקאטור טכני חיובי .

סטיות התקן לאופציות חודש מאי עלו במהלך היום מעל לרמת 18% והחלו לרדת עם עליית המדד בשעה 16:30.בסופו של יום המסחר נקבעו סטיות התקן ברמה של 17% לערך. התנודתיות המתמשכת בסטיות התקן והרמה הגבוהה יחסית בה הן נקבעו יכולות ללמד על חששם של המשקיעים מהמשך התנודתיות בשוק וזאת עקב אי הוודאות הפוליטית המאפיינת את הימים האחרונים.

החוזים על מדד המעו"ף נסחרו גם היום במגמה פסימית חזקה במהלך כל שעות המסחר בפערים של שתיים וחצי עד שש נקודות מתחת לרמת מדד המעו"ף, שנע היום בטווח שבין רמת 1062.5 לערך (שער נמוך יומי) ורמת 1077.5 לערך (שער גבוה יומי).