יורופורט השלימה גיוס של כ-57 מיליון שקל באג"חים ואופציות

בשלב המכרז הציבורי של ההנפקה שהתקיים אמש נרשם ביקוש יתר של פי 1.35 * החברה עוסקת בייזום והקמת מיזמי נדל"ן במזרח אירופה

חברת יורופורט, העוסקת בפיתוח פארקי עסקים (במתכונת של "Airport City") במזרח אירופה, השלימה אתמול בהצלחה הנפקת אגרות חוב וכתבי אופציה בבורסה בתל-אביב וגייסה סכום כולל של כ-57 מיליון שקל.

בשלב המכרז הציבורי של ההנפקה, שהתקיים אמש, נרשם ביקוש יתר של פי 1.35 לעומת כמות ניירות הערך שהוצעו לציבור, כך ששיעור ההקצאה לציבור יעמוד על כ-69% מהיקף ההזמנות.

יורופורט השלימה הנפקה של איגרות חוב "סטרייט", שישלמו ריבית בשיעור של 7.5%, והן יעמדו לפדיון בתשלומים שווים בין השנים 2010 עד 2014.

כמו כן, הנפיקה יורופורט 300 אלף כתבי אופציה, הניתנים למימוש ל-30 מיליון איגרות חוב של החברה תמורת מחיר מימוש של 95 שקל לאג"ח. מימוש כתבי האופציה עשוי להזרים בעתיד אל קופת החברה כ-28.5 מיליון שקל נוספים. כתבי האופציה ניתנים למימוש עד סוף אוקטובר 2007.

את הנפקת יורופורט הובילו החתמים פועלים אי.בי.אי, דיסקונט חיתום, מנורה-מבטחים חיתום, אלטשולר שחם חיתום ורוסאריו קפיטל.

חברת יורופורט הוקמה על-ידי קבוצת משקיעים, בראשותו של מוטי קירשנבאום (כ-31%), המכהן גם כמנכ"ל החברה.

קירשנבאום אמר היום: "אנו מודים לציבור ולמשקיעים המוסדיים שהביעו אמון רב בפוטנציאל העסקי של החברה. אנו פועלים כבר כיום במרץ רב לאיתור קרקעות לצורך פיתוח פרויקטים, ואנו מאמינים כי קיים פוטנציאל רב להשגת תשואות גבוהות במדינות היעד בהן אנו פועלים. הנסיון הרב שנצבר בקרב מנהלי הקבוצה יסייע לנו לפעול במהירות ובמקצועיות כדי לקדם את עסקיה של החברה".