אחרי שרשת H&O הצליחה לשפר את ביצועיה ולסיים את 2006 ברווח, היא חוזרת להפסדים: ברבעון הראשון של השנה הסתיים ההפסד הנקי של החברה ב-2.48 מיליון שקל, לעומת הפסד של 967 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד (לא כולל את פעילות TAGWOMAN). אשתקד רשמה הרשת רווח נקי כולל של 10 מיליון שקל. ההפסד התפעולי של הרשת הסתכם ברבעון הראשון ב-1.59 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי של 870 אלף שקל אשתקד.
לרשת 3 מוקדי הכנסות: הלבשה, הנעלה וקוסמטיקה, ובשלושתם רשמה ברבעון הראשון הפסדים תפעוליים. ההפסד התפעולי בתחום ההנעלה הסתכם ב-800 אלף שקל, ההפסד בתחום הקוסמטיקה הסתכם ב-702 אלף שקל ואילו ההפסד בתחום ההלבשה הסתכם ב-88 אלף שקל.
רכישת רשת TAGWOMANתרמה להכנסות החברה ואלה הסתכמו ברבעון הראשון ב-114 מיליון שקל, גידול של 3% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד.
בנוסף מיוחס הגידול במכירות להכללת מכירות חג הפסח ברבעון הראשון.
בהתייחס לדו"ח אומר יו"ר הרשת, ד"ר ישראל פלג, כי "העובדה ש-TAGWOMAN הפסידה ברבעון הראשון הייתה צפויה ולעומת זאת התוצאות העסקיות של הרשת בנפרד, משביעות את רצוננו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.