"מילר גלובל נכסים" בראשות אייל עופר תקים 5 בתי מלון בהשקעה של 800 מיליון דולר

החברה תשתף פעולה עם רשת מלונות מריוט ומותג הילדים ניקולודיאון בפיתוח קונספט תיירותי חדש שייקרא "אתרי נופש ניקולודיאון- מריוט"

רשת מלונות מריוט, מותג הילדים ניקולודיאון וחברת ההשקעות הבינלאומית מילר גלובל נכסים, אותה מנהלים אייל עופר, בנו של סמי ואחיו של עידן, ומיקי מילר, המכהנים כיו"ר משותפים, הכריזו הבוקר בניו-יורק על הסכם לשיתוף פעולה בפיתוח קונספט תיירותי חדש שייקרא "אתרי נופש ניקולודיאון- מריוט", עם פוטנציאל מצופה של 20 מלונות שייבנו עד 2020.

בשלב הראשון ייבנו חמישה בתי מלון, שעלות הקמתם מוערכת בכ- 800 מיליון דולר. הקונספט החדש של אתרי הנופש, יכלול בשלב הראשון 5 אתרים ויורחב בהמשך לכ-20.

אתר הנופש הראשון בסאן דיאגו צפוי להיפתח בתחילת 2010. החברה בוחנת אתרים נוספים בארה"ב, באיים הקריביים, במקסיקו, בבריטניה, באירופה, באסיה ובמזה"ת. המיזם החדש יפותח בשיתוף פעולה של מותג הילדים ניקולודיאון ומריוט אינטרנשיונל, בעלת כ- 2,900 מלונות בכ- 68 מדינות ומילר גלובל נכסים, אשר תהיה בעלת זכויות בלעדיות לפיתוח ובעלות של אתרי נופש באזורים גיאוגרפיים ספציפיים.

רשת אתרי הנופש תהיה מנוהלת ע"י מריוט. אתרי הנופש יכללו חדרי ועידות ואטרקציות לילדים, בריכות מים, חדרי משחקים, משחקי וידאו משוכללים, תכניות בידור שיכללו את דמויות ניקולודיאון כגון, הבובה דורה ו"בוב- ספוג". כמו כן תוקם במת תיאטרון מרכזית ומסכי וידאו שיעבירו את האירועים ברחבי האתר.

אייל עופר, בנו של סמי עופר ואחיו של עידן אמר כי "המיזוג בין שני מותגים גדולים כמו רשת מלונות מריוט ומותג הילדים ניקולודיאון, בצירוף מילר גלובל, צפוי לבסס קונספט חדשני של אתרי נופש למשפחות וילדים, הכולל אטרקציות ואולמות כנסים".