קמן אחזקות תרכוש 85% ממניות סלדון תמורת כ-14 מיליון שקל

בנוסף יקבלו מוכרי השליטה 25% מהרווח הנקי של החברה ב-2007 עד 1.5 מיליון שקל * סלדון עוסקת במתן שירותי תיקון לסלולריים עבור יצרנים ומפעילים

קמן אחזקות הודיעה אמש (א') כי חתמה על הסכם לרכישת 85% מהון המניות ומזכויות ההצבעה בחברת סלדון לברטוריס תמורת 13.9 מיליון שקל, וזאת בעצמה או באמצעות חברה בשליטתה.

סלדון עוסקת במתן שירותי תיקון למכשירי טלפון סלולרי עבור יצרנים ומפעילי סלולר. בנוסף, עוסקת החברה, המעסיקה כ-70 עובדים, גם במכירה של מכשירי סלולר, אביזרים וחלפים של סלולר למפעילים בישראל, באירופה, בסין ובארה"ב.

בנוסף יקבלו מוכרי השליטה בסלדון תמורה נוספת בשיעור 25% מהרווח הנקי של החברה (לפני מס) לשנת 2007 עד לסכום של 1.5 מיליון שקל.

עוד הסכימו הצדדים כי סלדון תחלק דיבידנד במזומן בסמוך למועד השלמת העסקה, בגובה יתרת העודפים הראויים לחלוקה, בהתאם לדוחות הכספיים של החברה המציגים את תוצאות הרבעון הראשון, וכן בגין רווחים שייצברו בחברה החל מתחילת הרבעון השני ועד סמוך למועד השלמת העסקה, על פי הדוחות הכספיים.

במועד השלמת העסקה ייכנס לתוקף הסכם העסקה של סלדון עם המנכ"ל, ארנון אייזנר, המחזיק בכ-15% מהון מניות החברה, וכן ייכנס לתוקף הסכם בעלי מניות ביניהם.

גיורא ענבר, מנכ"ל קמן, אמר "אנו רואים פוטנציאל צמיחה גבוה בסלדון הודות לקצב המהיר שבו יוצאים דגמי טלפונים סלולריים חדשים לשוק, ולאור המורכבות ההולכת וגוברת שמחייבת התמקצעות, ידע ונסיון רב כדי לטפל במגוון התקלות המתגלות במכשירי הסלולר החדשניים, אשר הולך וגדל. כמו כן, רכישת סלדון מהווה עיסקה נוספת במסגרת יישום האסטרטגיה של קמן להרחיב את פעילותה הבינלאומית, וזאת הודות לפעילות הקיימת של החברה בארה"ב באירופה ובסין".